Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Oluwatobi

Future #ds2 got these niggas buying Gucci flip flops lmao
Let's get ready to rumble!!
Barcelona romped to victory in the Andalusian sun. Eight goals to no reply with Luis Suárez claiming a hat-trick (COR 0-8 FCB) #FCBlive
Retweeted by Oluwatobi
Can they just announce the winner already?! We are exhausted pls.
Retweeted by Oluwatobi
We may be witnessing history made in our dear country. But let us remain calm while we wait. #NigeriaDecides
Retweeted by Oluwatobi
Check the broski @WallzBaba single, shit's 🔥�Soundcloud.com/CCSeasona#lituationo34
lol crazy ass night..live long broski @urbanswagglord
Happy new year people
I am a #Leo because I have pride and passion.
Retweeted by Oluwatobi
Blessings day by day ☝️
Starboy season 🙌�@wizkidayoyfJ
Man i gotta get this money ..it aint gon get it self.
Retweeted by Oluwatobi
Flubber and Jumanji were movies that made my childhood RIPRobinWilliams
OC was too turnt...we live another day so it's only right we celebrate
Eba and henny = lunch for champions
Happy belated birthday dearies @chochyT & @tovalli long life and prosperity in good health and wealth, God bless u.
Retweeted by Oluwatobi
@tovalli 🎁🎉 Birthday Boy !!! Happy Birthday !
Retweeted by Oluwatobi
Happy birthday @tovalli badt man, jah bless ya soul.. LLNP, live it up
Retweeted by Oluwatobi
Happy birthday bro @tovalli: New year...I'm thankful"
Retweeted by Oluwatobi
New year...I'm thankful
Happy birthday to this wonderful twin @tovalli and @chochyT y'all have a wonderful day and stay blessed.
Retweeted by Oluwatobi
Happy birthday to my fav twins @chochyT and @tovalli God bless and keep you both.
Retweeted by Oluwatobi
We gon pop bottles too lol RT @rosco_32: Can Friday just speed up, I'm ready to get paid
If you want something, then go get it. #goodmorning instagram.com/p/rSH5f2v0Wb/
Nice view...great drinks. (@ Rare View Hilton Rooftop w/ 13 others) 4sq.com/1lhiRPh
New York city what it do lol
shenanigans with cool people
Let's get this night started lol
My view.... Happy 4th of July
Shiii....Early morning flight and I'm not even packed
Tonight was a fuccin movie 🎬
Happy birthday to the homie @realonaa A1 since day one...live long in good and wealth instagram.com/p/p_SZjCP0X5/
We got a game here: #NGAvsARG, the 1st time in #WorldCup history that both teams have scored in the 1st 5 minutes.
Retweeted by Oluwatobi
Enyeama is the man of the match yo!
I don't care if they played nice. I care that we won the 3 points
Retweeted by Oluwatobi
It's a good ass night 😁
Happy birthday to my blood brother and my right hand man. Here's a Toast to many more years in good… instagram.com/p/oTLgAYP0f1/
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.