Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

Conrad

"Do I smell like weed?" "Nah, do I?" "Nah you good"- 2 niggas who smell like weed
Retweeted by Conrad
When you run out of forks at your dorm and you steal them from Wendy's #SAVEDATMONEY @lildickytweets NYC 💸E
Retweeted by Conrad
Ya'll are REALLY sleep if you ain't checking out @UnMatchedCC
Zombie Longline Crewnecks. Capsule releases on October 10 @ noon ET on unmatchedclothing.com. Retail is $40 USD.
Retweeted by Conrad
HOES BE FRIENDS UNTIL ONE OF EM LIKES THE BOY SHE LIKES
Retweeted by Conrad
showing ur friend a new song like
Retweeted by Conrad
Wednesday only, retweet your favorite piece from the lookbook for a complimentary t-shirt.
Retweeted by Conrad
#SMYLE is #7 on the iTunes Hip-Hop charts, let's get it to #1! smylekyle.com :)
Retweeted by Conrad
Damn this bus smells like weed.
@GauchotheKage @joeycrabgrass finally got around to mick jenkins good vibes
Retweeted by Conrad
I stand for our generation and our generation is gonna be riding hover boards so if you don't like it eat a dick!
Retweeted by Conrad
All because I didn't want to ditch the technogy everyone will be using in the next 6 months. Do what you want kids.
Retweeted by Conrad
They love sayin stop resisting.
Retweeted by Conrad
I've been looking for this video for so long
Retweeted by Conrad
if we don't get a chance album, frank album, kanye album, or jay electronica album the summer gotta be considered a loss, idc.
Retweeted by Conrad
if you give me your number i might text you if you give me a joint i might smoke it, who knows.
Retweeted by Conrad
How 2016 girls are about to be on the first day of school
Retweeted by Conrad
madonna's daughter doesn't get enough recognition for how much of a babe she is
Retweeted by Conrad
This album is dedicated to everyone strugglin with mental disorder all around the world
Retweeted by Conrad
Rihanna's new cutting edge work out routine:
Retweeted by Conrad
"If weed becomes legal, society will be ruined!" Okay
Retweeted by Conrad
I wanna retweet this numerous times. twitter.com/superduperkyle…
My 1st single "CONFUSED" from my upcoming album SPEEDIN BULLET TO HEAVEN is comin anyyyy minute. Stay tunedddddddd 😈
Retweeted by Conrad
People dont even have an opinion anymore they just like what everyone else likes
Retweeted by Conrad
Here it gooooooooo lets get it 🔥🔥🔥🔥MOXZrPh
Retweeted by Conrad
when you just tryna watch finding nemo and he netflix and chill all over you
Retweeted by Conrad
you ask for help and they laugh. you do it on your own and they hate.
Retweeted by Conrad
All my homies of the shit, that's on god
Adult swim puts out so much real shit low key twitter.com/glogangraza/st…
After actually witnessing police brutality I look at that shit a whole different way bro smh #DentonTx
Retweeted by Conrad
Drake finally getting exposed, someone had to say it
I pray the real live forever and all the fake get exposed! 🙏
Retweeted by Conrad
And you know we talk that stick talk!
Retweeted by Conrad
I only know how to tell the truth..... If hov gave me a verse somebody wrote I would do the same thing! No shade to hov!
Retweeted by Conrad
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for Conrad
Are you looking for their Twitter page? Or would you like to view all their updates here?