Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
7-0!!! Green Bay. Next! #PantherNation.
Game time! Let's go get this W. #PantherNation. @Panthers
I got angels all around me. They keep me surrounded πŸ‘ΌπŸΎπŸ‘ΌπŸΎπŸ™πŸΎ.
Baby I will go insane for your love. Fuck what your friends say. Girl that's gotta mean something.
Music for the rest of the night. ✌🏾️
All you niggas sound commercial to me.
5-0. Panther nation. We really out here.
Man what a time!!! Lets gooooooo. Who said we not legit? @Panthers #PantherNation!!
Yo I'm still waiting for @chancetherapper to drop the CDQ version to paradise.
I'm really so blessed πŸ™πŸΎ.
4-0!! @Panthers. Way to go into this bye week undefeated because it gets tough after that. #PantherNation.
You wouldn't play games with someone that you really wanna take serious. Point blank.
I'm a really cool guy. A really nice guy. Good looking guy. Real guy.
Man I'm ready for the documentary 2. @thegame
I'll treat you how you wanna be treated. Just teach me how.
Today was a good day...
Really want #oomf. But she really ain't rocking with me lol
So glad that football is back man. TL is crazy lol...
Game time!!!! @Panthers. Let's get this W. Panthers 1-0. #PantherNation..
Confidence is very important.
I keep hearing "the perfect guy" is dope...
Ready. 🏈🏈pF
12 more hours. Left for us in a dayyyyy. I been drinking all dayyyy. I been floating all dayyyy. @trvisXX.
I don't want your apple pie mama! @trvisXX. Dawg I cant stop listening to RODEOOOO!
Oh My Dis Side πŸ”₯πŸ”₯@trvisXXXX
I got my momma that new house now. Now she can not kick me out now. @trvisXX #Rodeo
I'll be there for you. I would care for you. I keep thinking you just don't know...
Just want #oomf. But the good ones go πŸ˜”.
We be talking stick talk. We be talking bricks too!
I'm not sure what girls really want πŸ™‡πŸΎπŸ™‡πŸΎ...
It's so easy to focus on one girl
I be twatching man lol.
Yoooooo checking out the tapes right now. I remember when you wrote addicted like 4 years ago lol. @GrilloSama...
Hotline Bling πŸ“²πŸŽ§
I gave her realness and that's all she gonna get from me.
So ready for some @Panthers football!! 🏈
Just shot my shot. Time to wait πŸ™‡πŸΎ..
Yo I feel sorry for anybody that paid for that. Lol..
So ready for this episode of power tonight!! Holly gotta go! @Power_Starz @50cent @OmariHardwick @JosephSikora4..
I pray for more better days πŸ™πŸΎ. I know that I can feel change. Hip hop
Finally famous over everything...
All I want is youuuuuuu 🎢
Living life like this. Hope little cortel never fight like this

Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.