Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
booker
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Walking home from hudds at 4 am lol instagram.com/p/3sTQnNs3AH/
Well played Wycombe anyway, good day out, fair play to Southend
En route to Wembley for the play off final! Cmon Wycombe! #Wycombe #playoffs #final #wembley… instagram.com/p/3BtwNFs3O_/
About to have the cheekiest nandos in the history of cheekiness so cheeky cheekkkkkyyy cheeeeeeek cheeekyyyyy πŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌ
From another planet messi is
WE ARE THE CHAMPIONS!!!
Jesus thank god we won that
Apologise for bad language just hate Man United so much
Fucking get in there
Get in there fabbers lad
Cuadrado is actually really really shit
Thank fudge for that
We'd rather win the league anyway tbh
So cheeky hazard <3 #CFCPSG
Get in there Gary lad
Troubleshooting is fuckin pointless on windows whys it even there
Β£5 billion for the new @premierleague TV deal. The game's awash with money. Cut ticket prices & make it affordable for real fans to attend.
Retweeted by booker
Worst he could say is no
Might ask Chris if he'll let me manage town this weekend
Sat opposite Chris Powell on the train shit what do I do haha
At Stamford bridge ready to watch CHELSEA vs EVERTON wooooo! #cfc #efc #chelsea #everton instagram.com/p/y-Q-q4s3GY/
Well I'm off to meet HRH Prince Edward at St James's Palace to collect my Duke of Edinburgh award,… instagram.com/p/y9wbFYs3Oz/
So Shrewsbury just scored 2 in the last minute to win me Β£35 #legends
WALKING DEAD TIME πŸ‘Œ
Gwarn boubakar Barry copa
I hope copa scores this he's such a lad
Get in there ivanovic lad
legit just woke up




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue