Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Childish Fatniño
@danielaaa_av: Picking up my parents at 1 in the morning from church lmao b #holysisteroftheyear pic.twitter.com/KbZaVwuZWR” 🙏👍
I felt my Iphone 6 bend in my pocket. Then I realized it was just a Poptart. Then I realized I don't have an Iphone 6 pic.twitter.com/XOkPmhQ0ft
Retweeted by Childish Fatniño
Karla and emily come in clutch with those sick ass replies 😒😡
I just fell in love with tha booty
Snapchat me 👉thatloserkid_a👈
Lets make our own homecoming with spanish music instead of english
But i do know how to dance to spanish music
All im saying is that i dont even know how to dance to english music
@danielaaa_av: Tomorrow world looks dope as fuck” RFT
-A cop pulled me over and said "papers" I said "Okay raw or zig zags "
Retweeted by Childish Fatniño
I just seen two niggas get cuffed by police idk who they are but #FreeMyNiggasTho they only robbed a store they aint do shit
Retweeted by Childish Fatniño
@AnthonyVeezus: Crossed yung sex symbol out of his shoes”
When your dad finally comes back into your life but you not tryna hear what he got to say... vine.co/v/O71bK1OaML6
Retweeted by Childish Fatniño
*hits blunt* If Apple made a car, would it still have windows? pic.twitter.com/o9DiBufxTo
Retweeted by Childish Fatniño
I mean i aint as ugly as before so girls cant curve me
Nicki Minaj and Iggy Azalea have porn star bodies but stay tryna make music. Someone gotta pull them out the damn studio and into a motel 6.
Retweeted by Childish Fatniño
teechur: pls put ur fone awai me: pls shut teh fuk up
Retweeted by Childish Fatniño
Free cookie dough when you buy Ouija board like tf you gonna bake cookies for the devil? pic.twitter.com/HhC1QiNmS7
Retweeted by Childish Fatniño
When you remember you left your phone unlocked at Baes house... pic.twitter.com/L77ecKTq3k
Retweeted by Childish Fatniño
When you talking to a friend about tacos, and theres that one mexican that has to budge in and say pic.twitter.com/MfzpNaB3XP
You A 🚼 🚼 🍆🍆 😩😩😩 🚼 🚼 🍆 🍆 😩 🚼 🚼 🍆 🍆😩 🚼🚼🚼 🍆 🍆😩😩😩 🚼 🚼 🍆 🍆😩 🚼 🚼 🍆 🍆 😩 🚼 🚼 🍆🍆 😩😩😩
Retweeted by Childish Fatniño
If i see a curve coming ima just curve her
So karla tried curving me today so i had to curve her first
Retweet if you would've rather had this for your 10th birthday: pic.twitter.com/liZ0NXwKtt
Retweeted by Childish Fatniño