Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
tess
323 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Did she get more injections in her lips ??? They look soooooo fake now pic.twitter.com/wZOBLtkSx2
Just posted a photo @ Saint Joseph's University instagram.com/p/ujVevARcWq/
Noooooooo why'd i wake up to this pic.twitter.com/9sN5g3l5K6
Class canceled emails > good morning text
Retweeted by tess
thank you jesus for canceling my only class on friday
tbt to when you came to watch me race 🙈💜 @ Schuykill Riveinstagram.com/p/ugd6YmRcYv/Gm
I eat way too much pasta
“@SexualGif: Constantly torn between "treat others how you wanna be treated" and "treat others how they treat you." ”
"And when I'm done touching you, I bet you won't wanna give yourself to nobody"🎶
Never once heard you diminish anyone else's accomplishments. Don't listen ... — I know. That's why I keep it pushin ask.fm/a/bae7l49l
I'm so tired ugh it never ends 😔
I just need it to be Friday
Retweeted by tess
when you see a hoe talking to bae but she not even on your level pic.twitter.com/DphkPab4c7
Retweeted by tess
"You know who put the regular gas in the car? That regular bitch that you was with!"
We have a case of "the roommate" in our suite
I can't stand how bad the internet is at college
Retweeted by tess
Falling asleep. This class is ass
“@SexualGif: Ass grabbin is an important part of every relationship. 😉👌”
If your girl doesn't get a little jealous, she ain't really your girl
Retweeted by tess
Never satisfied
I hate wearing spandex to class.
Stop lol 😂😂�pic.twitter.com/aC0Ml3TWLgTWLg
Crew is easy — So is ur mom ask.fm/a/ba8jec69
People who lie are really just the worst kind of people
my panties are not in a bunch i promise. im just sayi... — I didn't say anything lol. Justin can have his own op... ask.fm/a/ba8jo6ho
you and justin need to calm down acting like you're t... — I never acted like that lol. I am a D1 athlete and tr... ask.fm/a/ba8j84gl
Still rehearsing, still out here, still omw. PNDLIVE instagram.com/p/uZEON-iy9I/
Retweeted by tess
can't wait to have my own family and have my sister and her fam over for little play dates for the kids and wine for us
Retweeted by tess
To the girl who fucks her bf above me everyday: calm down his dick isn't going anywhere honey !!!!!!
Promises // Wiz Khalifa 😌🎶
People do not change
“@BralynskiA: carbs are good” *food is fucking delicious
youtube.com/watch?v=tMgSvn… 😂😂😭😭😭😭😂😂
“@BralynskiA: @tesssting123 your avi though...holy” ily 😛
Time to grow up
I wish I could sleep for days