Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
tas✌️
Literally care about Tasmin so much, she is my bestfriend and I will do anything for her 💪🏻
Retweeted by tas✌️
Don't let idiots ruin your day.
Retweeted by tas✌️
Don't get shitty if you were crap
Retweeted by tas✌️
The fact I might miss a triple D* by 10 points makes me annoyed, should of focused on doing my coursework 😤
My resting face is so moody and everyone gets all worked up thinking I'm judging them, CHILL THE FUCK OUT ITS JUST MY FACE
Just hope it was worth it for you
Don't understand why some people feel it's necessary to get involved in everyone's business😴
Retweeted by tas✌️
The fact that I'm not bored or fed up of being with Nick 24/7 surprises me 💪🏼
In a relationship you should be friends as well as lovers 😍😌
Retweeted by tas✌️
literally always forget to reply to people, I see the message and say I'll reply in a min, always forget and never do oops
This pay day is so needed been skint for so long! Hurry up tomorrow
The fact that I earn £40 a hour from being a princess is perfect 👸🏼👑
Oh nick you so gay damn @UttleyNikk
Jade is so full of shit #bbuk
Don't let sex be the only thing you have to offer in a relationship.... It doesn't hold value💯💯💯
Retweeted by tas✌️
Girls are so stuck with the idea that guys have to make them happy, but they forget guys are people too and they should make us happy also.
Retweeted by tas✌️
"hahah it really does sound like Starbucks Lovers..." -my mom just now who is SUPPOSED TO BE ON MY SIDE Smh.
Retweeted by tas✌️
Tasmin always makes me happy and smile 👌🏻
Retweeted by tas✌️
Nick is alright
boyfriend or not, I'd appreciate it if you weren't entertaining another female when you're dealing with me
Retweeted by tas✌️
addicted to everything about you
Retweeted by tas✌️
Girls need to just be nice and encouraging to one another. Why does everything have to be a contest? Be supportive and kind and sweet.
Retweeted by tas✌️
Having a boyfriend or girlfriend who is also your best friend is the greatest thing in the world 😻
Retweeted by tas✌️
if we date brag about us, i like that shit it lets me know that ur happy
Retweeted by tas✌️




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue