Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Tantri Andriani
46 followers

Want to Grow Your
Social Media, Free?
2 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
Cowok kece tuh yg berani bilang "Ini cewek gue, dia emang gak sempurna tapi gue sayang sama dia" didepan temen-temennya.
Retweeted by Tantri Andriani
2 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
2 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
8 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
2 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
2 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
jika kangen oleh seseorang katakanlah padanya. apapun reaksinya dia, setidaknya kau telah mengungkapkannya.
Retweeted by Tantri Andriani
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
3 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
2 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
one person followed me and one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
sulit sih, tapi bukan berarti aku gk bisa :')
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
one person followed me and one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
pengen ada di sisi mu waktu kamu lagi sedih ;(
4 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
I have a new home page here twiends.com/tantriandriani - check me out!
PENGORBANAN yang dibalas dengan PENGABAIAN itu gimana sih ?
Pinokio: "kok idung lo pesek banget" | sule: "soalnya gue gak pernah bohong" | -_-
Retweeted by Tantri Andriani
Jomblo bukannya iri, mereka hanya kasihan melihat gaya pacaran ababil jaman sekarang. Berlebihan. - teenlovefeel #WajibRT
Retweeted by Tantri Andriani
Jika manis pada awalnya, itu adalah janji. Jika manis pada akhirnya, itu adalah bukti #KU
Retweeted by Tantri Andriani
Bekas luka manapun tak buatku jera utk terjatuh; bhkn yg disebabkan oleh sayatan pengkhianatanmu sekalipun, msh ttp sanggup aku mencinta #KU
Retweeted by Tantri Andriani
"Kemudian Aku berpikir lebih baik dicintai daripada mencintai seseorang yg tetap tak menoleh ke arahku sedikit pun."-Saranghaeyo
Retweeted by Tantri Andriani
Orang yang suka ngeluh/curhat di Twitter, sebenernya takut buat ngomong langsung sama orang yang bermasalah ama dia.
Retweeted by Tantri Andriani
Orang yang mutusin pacar dengan alasan "kamu terlalu baik buat aku" juga bakal mewek kalo dapet pacar yang brengsek.
Retweeted by Tantri Andriani
Wanita yang menerima kekurangannya & PD itu lebih seksi daripada wanita cantik tapi selalu bilang "aku sudah cantik belum"?
Retweeted by Tantri Andriani
Mungkin ini jalan yg kamu mau. Yaitu, menjauh dari aku krna kamu tlah temukan yg terbaik dariku (⌣́_⌣̀) #SU
Retweeted by Tantri Andriani
Rt @Zlfani: RTjleb. @brillianaaa: kenapa sih kalo cowok suka duluan ujungnya jadian, tp kalo cewek yg suka duluan ujungnya patah hati?-_-"
Retweeted by Tantri Andriani