Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
✿syaz✿
galau 704 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
" Cantik itu Bukan kekal selamanya "
Kadang kita kena terima hakikat yang sesetengah orang yang kita sayang hanya boleh berada di dalam hati kita,tapi bukan dalam hidup kita :')
Retweeted by ✿syaz✿
Twitter adalah tempat dimana: -A perli B, -B perli C, -C perli D, tapi yang terasa, E,F,G,H,I,J,K,L,M,N,O,P,Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z.
Retweeted by ✿syaz✿
@DasherPutra bukan ugut . Serius lahhh . Heiii
Belum jumpa dah rindu.. Belum pernah lihat dah cinta.. Belum pernah dgr suaranya dah tahu merdu.. "Siapa?" Muhammad Ya Rasulullah ^_^
Retweeted by ✿syaz✿
Kawan baik bukan sahaja yang membuatkan kita berasa seronok dan gembira. Malah, ia mampu membuatkan kita berasa sedih dan menangis juga :')
Retweeted by ✿syaz✿
@DasherPutra angah takpayah nk jiwg2 ea.. ingat sikit nasi T tuuu .😘
@DasherPutra takut dye yg kne balik😉
Elehhhh hihihihi akak @SyazLimited tunggu je laa thu laa angah nk kenekn mcm mane. :-)
Retweeted by ✿syaz✿
@DasherPutra tak kan dapat lah brooooo😝
Huhuhuhu Akak @SyazLimited memng. tkpe-ll nty angah pulk kenekn die balik tnggu je..
Retweeted by ✿syaz✿
"Mandi malam xde masalah. Lagi bagus untuk badan kita, yang kata paru² masuk air tuh sebab virus bukan sebab mandi malam" - mama asyikin. 😘
Retweeted by ✿syaz✿
Bila scroll balik chat dgn @DasherPutra . Rasa macam nak gelak beso jer . hahaha macam2 dia kne buli sampai tak terkate apa .
@DasherPutra hee bukanlah.kan omey angah cakap..haha
Soalan English dan soalan Sains bocor pening satu Malaysia . Soalan malaikat dalam kubur yang dah lama bocor apa kita buad ? SalamJumaat😉
Retweeted by ✿syaz✿
@SyazLimited dlu skrng n selamenye hihihi ajet-ll muda
Retweeted by ✿syaz✿
@DasherPutra hek eleh..haha akak syaz pun nak pkai gambar yg angah kate omey tu lah..haha baru adil