Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
✿syaz✿
galau 704 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
" buat apa mengharapkan orang lain menjaga hati kita ? Cukuplah dia seorang yg menjaga hati dan perasaan kita . sudah memadai "
@DasherPutra tak semua lelaki ego tinggi angah . hanya segelintir je .😁
Ego lelaki memang tinggi kak @SyazLimited .. Perempuan matang sahaja akan faham dengan perangai lelaki.
Retweeted by ✿syaz✿
lelaki yang turunkan ego akan bahagia dunia akhirat ❤
Saya selalu memikirkan apakah saya sentiasa berada dihati awak ketika senang atau pun ketika awak memerlukan sahaja .
"Al-Quran tak bersentuh. Zikir tak biasa. Sejadah selalu lipat. Lalu , kau tanya mengapa hati tk tenang. Kau sendiri tahu jawapannya." deep
Retweeted by ✿syaz✿
Ujian hidup itu adalah Tarbiyyah . Ya, benar permulaannya sungguh perit & pahit , tapi percayalah , kau aku rasa manis di pengakhirannya .
Retweeted by ✿syaz✿
Lelaki kelakar lagi bagus dari lelaki hensem. At least boleh gelak. Kalau hensem tapi menyakitkan hati buat apa.
Retweeted by ✿syaz✿
@DasherPutra Haha akak syaz ni bukan penakot..malah menakotkan
Bertunanglah dengan kematian dan berkahwinlah dengan alam akhirat .
Kita tak tahu bila kita mati .👌
Asal asyik muka kau je kat tl aku 😒
Retweeted by ✿syaz✿
Taktahulah nak sambung belajar dekat negeri orang ke dekat negeri sendiri . Mak suruh ambil dekat kedah / melaka . Dah cukup jauh dah tu .
" PT3 vs SPM " in cinemas coming soon.
Retweeted by ✿syaz✿
Don't make me your number one, make me your only one.
Retweeted by ✿syaz✿
@DasherPutra Emm klau dah fikir nanti bagitahu taw
@Haikal_Ferguson macam dye sorang yg ade . puih 😝
Doa dalam diam tanda kita sayang Walaupun ? dia tak tahu tapi ALLAH ? tahu kita masih sayang Semoga dia berubah jadi macam dulu 😃
Retweeted by ✿syaz✿