Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
☺ᔕƴaȤ☺
galau 512 followers
@SyazLimited okay. Nanti citer sume tau.. hehe rindu seyh kat jgn korg... rasa lain je tak de korg... :-*
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
@fatinireena okeyy bnyak laa nk cakap..sdih ad gembira pown ade..hahaha
Saya paling benci kalau yang diakhir conversation tu saya .. Err.. Menyampah .
Hope kau sekolah esok syg .. Banyak benda nak ngadu nie . :'D @fatinireena
Mulut kata YA! Hati kata TIDAK! Aku yang menanggungnya. Haish
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
So Lucky So happy So tired For todayy 😁
Hebat seorang lelaki adalah kerana perempuannnya. Hebat seorang anak itu adalah kerana doa dari ibunya. Hargailah mak sendiri bro/sis!
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Perempuan kena tahu yang lelaki ni kuat cemburu.Bukan cemburu buta.Tapi cemburu sbb takut orang yg dia sayang kena rampas dengan lelaki lain
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Only BestFRIEND can understand me . make me strong . make me laugh when i have problem =')
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Jangan bandingkan kehidupan kita dengan kehidupan orang lain, Allah memberi rezeki yang berbeza. Kerana Allah adalah sebaik-baik perancang.
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Seorang yang bertudung tak semestinya baik tapi yang baik pastinya bertudung.
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
"Tidaklah sama penghuni-penghuni neraka dgn penghuni-penghuni jannah; penghuni2 jannah itulah orang2 yg beruntung." (QS.Al Hasyr:20)
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Allah send ujian. Kalau kita approve kita kuat. Kalau kita ignore kita lemah kita jatuh kita rebah. Ujian itu kunci ke Syurga. :)
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
belajar untuk redha..bukan semata-mata redha melepaskn,tp redha stiap sesuatu yg berlaku atas diri kita..insyaALLAH pic.twitter.com/hmEv9ZxIY8
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
“Katakanlah, ‘Alquran itu adalah petunjuk dan penawar bagi orang-orang yang beriman.... (QS. Fushshilat: 44)
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Wajiblah isteri taat kepada suami lebih daripada ibubapanya kerana wanita wajib taat kepada orang yang tanggung dosanya.
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Too many people buy things they don't need with money they don't have to impress people they don't know.
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Secret admire 😍😍
“Jangan dengarkan mereka yang mengejekmu, siapapun dirimu haya kamu yang tahu dan hanya kamu yang bisa menentukan siapa dirimu”
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Allah Tak Pernah Tinggalkan Kita,Tak Pernah Sedikit Pun.Tapi kita Yang Selalu Lupa Kepadanya Sewaktu Kita Gila Akan Nikmat Yang Allah Beri .
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Jujur aku sayang kau. Tapi, Kau lebih memilih dia, Kau sayang dia. Pergi. Kalau rasa tu yang terbaik untuk kau. Aku terima.
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
I just want someone to act silly with and treats me well.
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Kurang rasa sihat dan tidak bertenaga. Mungkin sbb aku dh lama tak makan nasi. 😰
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺
Ego ? Aku pon ada . Tapi Aku buang jauh jauh. Sebab apa ? Aku sayang kau Mudah rindu kau Taknak kehilangan kau Kau fahamkan sayang :')
Retweeted by ☺ᔕƴaȤ☺