Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

S Y A Z

754 followers
More Twitter Followers?
" Percayalah lepas ni aku tak akan terima mana mana cinta " Bila kau dah sedia . Terus datang ambil aku .
Gunakan rupa untuk game perempuan . Apa dayus sangat kau ni .
Disaat kamu ingin menduakannya, bayangkan jika dia selalu setia
Retweeted by S Y A Z
Nabi ada bersabda bahawa solat itu ibarat kepala bg badan. Takde kepala, kita mati, tak solat, kita boleh jatuh kufur
Retweeted by S Y A Z
Spm tinggal 301 hari. Walaupun jauh lagi perjalanan nak menuju. Form 4 punya subjek Semua okay?
Retweeted by S Y A Z
Kalau orang Jawa beli kelab Liverpool. You Never Wak Alone.
Retweeted by S Y A Z
Siblings 💚 Saya sayang adik2 sayaa �wT
Retweeted by S Y A Z
Kita takkan boleh sayangi org sekuat kita rindukan dia bila dia dah tiada, Jgn menyesal di kemudian hari, Ketika mereka masih ada, hargai.
Retweeted by S Y A Z
Jika orang yang kamu sayang menyakitimu ikhlaskanlah, insya Allah.. Allah akan menaikan derajat kesabaran kita
Retweeted by S Y A Z
Haramkan vape tapi halalkan penjualan rokok dan arak. Ibarat tangkap orang berkhalwat tapi benarkan rumah pelacuran.
Retweeted by S Y A Z
Bila #perempuan kata "Saya sayangkan awak,saya sukakan awak", mereka ikhlas dan jujur.Bukan senang perempuan nk luahkn dekat lelaki.
Retweeted by S Y A Z
"Setiap langkah besar selalu dimulai dengan langkah pertama.
Retweeted by S Y A Z
Kita nak doa kita makbul. Kita nak Allah bagi kita macam2, kita nak masuk syurga, tapi kenapa kita x jaga solat? Kawanku.. Jaga solat😢
Retweeted by S Y A Z
He reminisced on the dark-haired skank he used to put his weiner in
Retweeted by S Y A Z
stop stalking, then u will be happier.
Retweeted by S Y A Z
Sekarang ni mana ada benda yg murah der kalau dulu singgit tu mewah boleh beli mcm2 sekarang sepuluh ringgit ni mcm 50 sen sekejap je habis.
Retweeted by S Y A Z
Biar perit sekarang menjawab peperiksaan, Jangan nanti perit nak mengharung kehidupan. Terus berusaha. twitter.com/fatihahmasrura…
Retweeted by S Y A Z
"Kesuksesan dibentuk dari kegagalan demi kegagalan tanpa kehilangan semangat." -Winston Churchill
Retweeted by S Y A Z
Dulu masa sekolah cikgu pesan nak cari jodoh cari dekat U . Bila masuk U . Mak pesan jangan layan lelaki dekat U . Mana satu ni ?
takk semua "goodbye" menyedihkan tau contohnya : "goodbye class"
Retweeted by S Y A Z
Kami dapat ribu2 soalan luahan masalah. Ramai sangat yang mengaku susah nak solat 5 waktu. Ramai yg solat x lengkap 5 waktu😢
Retweeted by S Y A Z
Allah SWT berfirman dlm Al-Qur'an bahwa dunia ini adalah sebuah perhiasan & sebaik-baiknya perhiasan adalah wanita yg sholehah
Retweeted by S Y A Z
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.