Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

SYAKIRIN

" Jangan membazir masa untuk jodoh orang " 👌🏻
Retweeted by SYAKIRIN
lama tak on woiii....berabuk dah...heheh
Dia dpt reply skli pun jadi la....janji lepas rindu pun dah rasa lege... #perasan
When i say i love you.....i really.....really mean it...but it only just a dream to happy together again..
Nak peluk dulu baru nak turun. Mengada nak mati, nasib comel 😤🤗�Xbgj
Retweeted by SYAKIRIN
Najwa lawaaaaaa.....suara pun sedapp...caya la... #MeleTOP
Im not short my height is just cute 😒
Retweeted by SYAKIRIN
Hnya Allah saje yg tahu ape yg ade dlm isi hati aku...hrap aq kuat...
Semua hnye tinggal sebuah kenangan..kenangan yg membuatkan aq kenal erti kehidupan..hidup yg perlu membuat keputusan..samaada ye atau tidak.
Kehilanganmu berat bagiku....bukan aq tak usaha...bukan aq memaksa...but percaya la...
Kalau saya marah awak, bukan bermaksud saya benci. Tapi saya sentiasa berusaha untuk perbaiki setiap kelemahan dalam perhubungan kita
Retweeted by SYAKIRIN
Bila kita rindu someone...cukup sekadar diri kita tahu yg kita selalu rindu dia.
I love him but i cannot show it , i want him but he cannot know it . i need him but i know it will never be ..
Retweeted by SYAKIRIN
Tolong sape2 bagitahu dia yg aq rindu dia sgt2..
Lama tak tegur dia...rindu sesangat...but ape blh buat...takut dia tak leh terima aq tegur dia.hmm
Hahahaha pagi pagi dah cabar aku ni kenapa nadirah 😏
Retweeted by SYAKIRIN
Marry a guy who accepts you and your body shape even if it means you'll grow older looking fat or thin, he still love you 💘
Retweeted by SYAKIRIN
Jaga dia baik baik sebab dia yang terbaik 😘
Retweeted by SYAKIRIN
Marry a man who loves you more than you love him. My mom once told me, if he makes u feel warm, safe & secure...hold onto him.
Retweeted by SYAKIRIN
My heart said i need you , but my head said your not important to me 😪
Retweeted by SYAKIRIN
Cinta tak semestinya bersatu , namun kasih masih berakar didalam hati selamanya
Retweeted by SYAKIRIN
Kadang2 org takkan fhm ape yg kita nak luahkan sebenarnyw
Tak sedar diri lagi tu 😒
Retweeted by SYAKIRIN
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.