Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Vic
"Have you ever flexed your butt? It feels sooooooo gooooooood." - @swaggywhitekid hahaha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Retweeted by Vic
Racing a mustang last night. @swaggywhitekid yells "saddle up pony boy!" Hahaha
Retweeted by Vic
I seriously don't get why people like Harry Potter.. #dumb
Retweeted by Vic
If you ever see me broke, write on my cast
im not crying there’s just overpriced college education in my eye
I literally always have a song stuck in my head
Magic 8 Ball, will the real slim shady ever stand up? pic.twitter.com/ohOkzWKYni
Retweeted by Vic
πŸ˜‚πŸ˜‚οΏ½@swaggywhitekidekid is sooooo gay. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Retweeted by Vic
Holllllly crapppp.. That was so freaking crazzzzy. 😳@BabyRonnieee@swaggywhitekidd
Retweeted by Vic
Bleezys on weezy tonight if you know what I mean @swaggywhitekid @chee_2013
Retweeted by Vic
Nights with @BabyRonniee and @swaggywhitekid are always hilarious. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘πŸ‘πŸ˜‹πŸ˜‹βœŒοΈβœŒοΈ
Retweeted by Vic
This GOLD iPhone 5s COULD be yours. RETWEET this Tweet & Follow @thinkerstweet The winners will be chosen Tonight! pic.twitter.com/uqxyfxO6kx
Retweeted by Vic
When your waitress calls you "baby" πŸ˜‚
Tonight is going to be realllllllly interesting. πŸ˜‚
Retweeted by Vic
Still up practicing my multiplications #THESTRUGGLE
Retweeted by Vic
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ™‰
Talking about Brokeback mountain w/ @BabyRonniee and @swaggywhitekid Me: you guys would be the gay cowboys Justin: we aren't cowboys! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Retweeted by Vic
It's snowing again. πŸŽ…
😳😨..@BabyRonnieeee An@swaggywhitekidid need to quit with their scary satan voices πŸ˜πŸ˜³πŸ˜‚
Retweeted by Vic
πŸ˜’@BabyRonnieee is more in love with@swaggywhitekidd than he is with me.. πŸ˜‚
Retweeted by Vic
When people say they hate chocolate, I loose all respect for them.
My money talks, yours is like "no comment"
If Ellen was president there wouldn't be any wars, Just a lot of dancing.
Retweeted by Vic
Life doesn't last forever, so as long as you're not hurting anybody, just do what makes you happy.
Retweeted by Vic
Haha Leroy to my dad "I might have to wrestle you for your hat!" Lol πŸ‘Œ
I'm bout ready to move on from Dillons
I want some brownies.
Dillons = πŸ’πŸ’©
First time I ever get to class early, professor isn't even here haha 🐸
Let me say it again, loud and slow... I'M BLIINNNDDD
Retweeted by Vic
Schoolboy your new album is poopy
Turnupturnupturnup
Just spent the last 10 minutes trying to convince @swaggywhitekid that I was a figment of his imagination guiding him throughout his life.
Retweeted by Vic
damn girl are u a banker bc leave me a loan
Retweeted by Vic
(417): You went to a drug deal in a onesie.
Retweeted by Vic
One of the best things in life is, seeing a smile on a person's face & knowing that you put it there. 😊
Retweeted by Vic
Being in the ER is so depressing. I'd hate to be working here.