Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
suci APN
271 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
pait banget aslii ada di posisi kayak gini.
Retweeted by suci APN
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: 2 followers, One unfollower and followed 2 people via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
signal ngilang ngilang mulu -,-
Today stats: One follower, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
Being a friend means you can share anything. (Pooh) #EnglishQuote
Retweeted by suci APN
Done :)) "@similaoktav: @suciapn suci folback aku yah :'( akun baru ini teh daa :'("
*Mentri* Mbah dukun saya pgn jd Presiden, bisa? | bisa | serius? | Bisa mikir ga? Gue aja 40thn ttp jd dukun | ...
Retweeted by suci APN
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Sahabat adalah mereka yg tahu kapan saat yg tepat tuk menyemangati, membiarkanmu sendiri, dan saat tuk berbagi.
Retweeted by suci APN
aku bukan yg terbaik tapi aku akan berusaha melakukan yg terbaik
Retweeted by suci APN
Janganlah terlalu memikirkan masa depan.Pikirkan saja apa yang harus kau lakukan di masa sekarang untuk masa depanmu.- Doraemon #Quote
Retweeted by suci APN
Atulahh :((( , ga ngerti
Today stats: One follower, One unfollower and followed 2 people via uapp.ly
Pernah :') "@CocoNanya: #CocoNanya Pernah jatuh dari motor?"
Musik, ga hanya dapat dihasilkan dari alat musik instrumen aja, tapi juga bisa dari suara yang dihasilkan oleh mulut kita #MusicEverywhere
Retweeted by suci APN