Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

kp!

i have pcd bad
YALLLL HE WAS LOOKIN LIKE A SNACKKKK
wonho looked sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo good tonight
I LEAVE TO SEE MONSTA X TOMORROW
i can't wait to see monsta x
y'all, i had a dream about his boy i've never met before and followed me on twitter and spammed me, uhhh what do i do
honestly this is forever the sexiest thing ever
Retweeted by kp!
웃음참느라 진짜 힘들었다 후하후하
Retweeted by kp!
if you're an army in san antonio or austin tx,,, RETWEET
Retweeted by kp!
if you guys can pleaseeeee go give my vid a watch, don't forget to give it a thumbs up and subscribe ❤️❤️ youtu.be/JSqvTldwrFQ
i'm gonna quit my job it's taking away my bts time like who tf does that
BANGTAN AIN'T CALLED BULLETPROOF FOR NOTHING ㅋㅋㅋ they handle bullets in the most extra way possible
Retweeted by kp!
jungkook making mistakes while they were playing the rhythm game,, the way he smiles and shrugs hE LOOKS TOO SOFT
Retweeted by kp!
I will miss Bangtan Sonyeondan and this logo A LOT. Thank you. You have worked so hard this 4 years.
Retweeted by kp!
uhhhhhhhhhh new logo and name
Bts: Tour is over! Were gonna go home for a little break and relax! Bts, a few days later: vine.co/v/i6IIjJqz1Uv
Retweeted by kp!
good morning i reallllllllllylllyy love my men this morning
so if y'all got any advice on that, hmu pls
but i know he won't notice me but i want him to so bad
i work with this guy and he's so dreamyyyyyyyy
in response to this bc yall feed trolls immatures, here's a thread of the ACTUAL reason y yall need to stop acting like evry fandom is clean
Retweeted by kp!
HIS BUNNY NOSE SCRUNCH,, ADORABLE
Retweeted by kp!
she really has more talent than i have in my left pinky toe youtu.be/B9xiOXlWRMg
***TEXAS ARMY*** (and other armys) please help !!!!! gofundme.com/first-texas-bt…
Retweeted by kp!
all my mutuals, tag people from texas that you follow pls
i want a texas army meet up
This took me 1 hour but I think it will be a clear answer to these award stans. THIS is the only thing that matters.
Retweeted by kp!
not to be dramatic but i don't think i'll ever love and cherish and emotionally invest in a group as much as i do with bts
Retweeted by kp!
knowing i will never love a boy as much as i love bangtan is perfectly okay with me no one will ever make me as happy
wow i love jungkook so much idk what to do
Most people have never even seen the most iconic workroom entrance in Drag Race herstory
Retweeted by kp!
i'm so grateful to be in love with a group like bts
BTS HOME PARTY 좋아요 pt.2 2
Retweeted by kp!
@BTS_twt there is never one day I don't thank God for giving us not only one, BUT SEVEN of His angels. Thank you. I love you. #2017BTSFESTA
Retweeted by kp!
Im telling y'all this is the best opening. They're so extra #BTSHomeParty twitter.com/cliffordsshug/…
Retweeted by kp!
Take you down cover by Jimin, Jhope ang Jungkook (choreographed by @BrianPuspos) #BTSHomeParty
Retweeted by kp!
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.