Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Shofa Algaiti
The world can suck, sure. Mostly though it's a blank canvas. If you want to see something brighter in it, you might have to add it yourself.
Retweeted by Shofa Algaiti
you fall in love with the little things about someone, like the sound of their laughter and the way their smile forms
Retweeted by Shofa Algaiti
Ngantrinya bikin pegel, kalo ntar malem tetep susah tidur juga berarti fixed eke beneran perlu beli ctm. 😢
Oh honey, I also like ice cream, but I don't have to marry it.
I can't love him, but I do.
But he's my cousin and that is so NOT right!
I just realized that I REALLY like him. I want to marry him and I want him to be the father of my kids.
Diam2 gue bersyukur besok brkt pagi, jadi gak perlu ikut halan2 brg sama mereka. Thanks Allah. 😍😘
Jam segini belom ngantuk sama sekali. Emezing.
Porak poranda aku bang ketemu kamu lagi.. PORAK PORANDA.
Shift siang lebaran subhanallah ramenyaa. Tapi seru sih, liat yg seger2, dpt traktiran juga. But most of all, nanti dpt uang lemburan juga 😁
damn my nigga keepin it halal with that prom date
Retweeted by Shofa Algaiti
do you ever write a really long message and about halfway through you're like "you know what, they don't even care" and end up deleting it.
Retweeted by Shofa Algaiti
Farhan jadi adek gue aja sini. 😁
Lagi jalan belom nyampe ke rumahnya dia udah lari nyamperin akik dan langsung cium tangan. Ih kan gemesss 😘
Farhan, without a doubt, is THE CUTEST LITTLE KID THAT HAS EVER HAPPENED. 😍😍😘
Allah (ﷻ) bless you a happy and blessed Eid. May Allāh (ﷻ) keep you with khair the whole year round. #EidMubarak
Retweeted by Shofa Algaiti
Shout out juga buat eke yg jam segini masih belom tidur padahal baru pulang kerja dan besok mesti bangun pagi. 😂
Shoutout buat para pahlawan kita yg penuh dedikasi mau bermalam di RS walopun ini malam lebaran. Kalian owsom!
Yang pada mudik dan masih pada dijalan, apa kareba? 😝
Udah dua malam ini gak bisa tidur kalo belom nenggak CTM. I'm a mess right now, inside out.
How could this happen to me? I made my mistakes, got nowhere to run, the night goes on as I'm fading away..
Yasudalah adek mau cari abang yang lain saja. Hahaha
Keep your expectation LOW, fa.
What a freaking day!
Asli merinding baca komen2 ini 😍😋 subhanallahtwitter.com/pari_khan_jk/s…Pi
Giliran JM nya udah keluar malah eke lupa ga bawa debet card nya. Owsom!
Eniwei sering2 aja sih, mayan lah buat isi isi dompet. 😁😁😁
Kerjaan ini sungguh absurd, brkt malem tiba2 dikasih duit, ditanya duit apaan kaga tau, pokoknya dari keuangan katanya. Kan aneh.
Dimana-mana. Cinta gak mengenal tempat. #Tsaaah twitter.com/AryMozta/statu…
Smooth, beautiful and fast. Probably the best 685k I've ever spent. 😍😍
Subhanallah ya ngitung duit semunu wae ra uwis-uwis :/
Aku berlindung kepada Allah dari godaan syaitan baik dalam bentuk jin, manusia, dan ketua Yayasan. Aamiin.
Entah kenapa Sabtu malem gue lagi yg jaga.
Enak ya punya kartu kredit..
Ya Allah, paringono sabar lan sangar..
“I hate to say it, but shit really does happen. You just have to get over it. Beat the hell out of it by doing things that make you happy.”
Retweeted by Shofa Algaiti
Ujian kesabaran is from 4 to 6pm! Alhamdullilah hari ini selesai.
Males berangkat pengen ngebo aja dirumah :/
Hi science nerds. Let's just take a moment and enjoy this wonderful picture of a ladybug covered in morning dew.
Retweeted by Shofa Algaiti
Ternyata bahkan antibodi gue pun classy banget ya, mintanya suplemen yg mehong -_-
Batuk pilek hampir 3 minggu ga sembuh2, begitu minum imboost force 2 biji aja langsung waras~
Abis buka puasa ketiduran dan bangun jam segini. Apeulah o_O




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue