Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Marilyn
Did u ever thought of getting back to any one of ur ex ?... — Nope. ask.fm/a/41o5bnma
Today stats: 4 new followers and 14 new unfollowers via Unfollowers.me
How do you decide what movie to watch? — Watching trailers ask.fm/a/41n98cip
hmmm , then maybe taking something that suits ur personality ? :DDD... — Haha I don't know! ask.fm/a/41bpb1f8
Today stats: 19 new followers and 11 new unfollowers via Unfollowers.me
I don't think my mom even begins to understand just how horrible she makes me feel about myself.
Retweeted by Marilyn
Uhmmmm , what are u good at ? o.o ur good at maths right ? Then uhm , go for banking / b... — Hahahaha I hate math. ask.fm/a/41bo083f
"I think if I really wrote down all the things that is really in my head, I would be put into hospital."
Hahas , np what course u wanna take ? ^-^ ! — Idek ugh ask.fm/a/41bmqgdd
Kinda :/ only poa got B3 the rest around C5 or C6 . Republic Poly ^^ hahas . what poly u... — Uh cool, idk np maybe ask.fm/a/41bm9iqf
Hahas i in poly ^^ . O level was a killer :( i got 26... — I see, is it really difficult? Which poly are you in?... ask.fm/a/41bipkpc
I thought A Maths is hard ? o.o u in express right ? :D — It's easy once you know the formula. Yeah, you? :) ask.fm/a/41bfnc0g
How long more ur exams ? :D omg , english is a killer... — You mean when all papers end? uh about 2 weeks. Haha ... ask.fm/a/41bec8ao
How is school treating you ? ^-^ Hving exams i guess ... — It's torturing me. Ahaha just ended 2nd paper. Fanks,... ask.fm/a/41bcliep
Want starbucks now :/
Do you have a bf ? — Hahahahaha no. ask.fm/a/41bbab1p
not me for sure! — Oh yeah? you must be kidding! ask.fm/a/41bb2m96
don't be an idiot — Look who's talking xxx ask.fm/a/41b9b7of
i want a shoutout ): — Mention :) ask.fm/a/41b87iq3
Do you prefer books or movies? — Both ask.fm/a/413hp6hb
We were all innocent once.
So basically, I have no idea what I wanna do with my life.
Can't seem to get anything into my head, ss sucks ugh
Today stats: 16 new followers and 15 new unfollowers via Unfollowers.me
I'm sorry for the person I became
RT for an acc rate: Cute Flawless Princess Queen Swag Basic
Retweeted by Marilyn
@heyitsmarilynnn You're welcome! I followed you on Tumblr too, I love your blog:) x
Retweeted by Marilyn
Too many high hopes, too many disappointments.
yeah you're good looking but you have the personality of a brick
Retweeted by Marilyn
Do you like Black boys? — I don't hate them so yeah ask.fm/a/40fok9d9
Why are the good films out during exam period, ugh. 😁