Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want a page like this?
❥`s σ и ι α.
"@lucindaaa177: Coach J is my all time fav person because he gives me food 🙊😂" I miss him 😭😭😭
Thought you was "sleeping"
Found out sonia is going to the wedding soo that make it 10x better . YAAAAY
Retweeted by ❥`s σ и ι α.
What's real between me and you, is none of their business. 💯✊👫💍
Retweeted by ❥`s σ и ι α.
When the coach told me i was soo happy
Retweeted by ❥`s σ и ι α.
I'm crying. I'm so proud of little keyla 😂😂�@Keyla_Gisselssel Yaaas boo werrkkk �pic.twitter.com/FCpyslcTAWpyslcTAW
I'm lookin for about 4 girls that can play soccer👌must be in shape and ready to practice for the Copa Libertadora league, who's down: 👉DM
That is such a disgrace bruh 😂😂
When you unfollow me but I get retweeted onto your TL pic.twitter.com/LLZ9EBygjD
Retweeted by ❥`s σ и ι α.
I don't bother talking shit about nobody, I'm to busy doing me 😌☝️
Retweeted by ❥`s σ и ι α.
Envy is a sign of admiration 😘🌸
Dinosaur looking headass 😂😂😂😂😂😭😭😭😂😂😂😂😂
Cancioncitas de amor × Romeo Santos 🙌😍
Worry about your own damn life 👋
It needs to start getting warmer, I'm tired of snow..
Lurking or nah ? 😂😂😎✌👋
"Bitches Swear You Be Tweeting About Them . 😳😳😩✋Bitch Have A Seat 👉💺I Promise It's PLENTY Of Bitches Just Like YOU . 👏" seriously.😂😂
Richmond can be a beautiful place at night
Retweeted by ❥`s σ и ι α.
Osmel geeks bruh😂
"@kayleerpolitz: I miss my pop so much 😥"
My prayers go out to all those people that experienced that eartquake this morning in El Salvador . 🙏💙
That was a nice ass goal 👌#HalaMadridd
"@reaIestfriend: When people say they don't like me 👏pic.twitter.com/bTryhIRwUXX"😂👏👌
How was I ever so dumb?
"@itsss_samii: Don't assume my tweets are about you. But if you’re affected by them, you're obviously guilty of something..." yaaasss 👏👏👏
Don't assume my tweets are about you. But if you’re affected by them, you're obviously guilty of something...
Retweeted by ❥`s σ и ι α.
I'm not violent,💆
Idk who tf people think they are like , its my mouth and ima say whatever I want whenever I want. So dont tell me to shut up💆
@lucindaaa177 yes, but make sure it sends as a text message because I dont have my iphone anymore 😭
@lucindaaa177 Ooh that's bs. & herm suck 😭😭
As soon as Kendall saw my knuckle , she automatically knew I got into a fight 😅😂😂
It needs to start getting warmer.
"@lucindaaa177: @Soniiaaaa_ idk I got kicked off"😱😱😱😱😱 NOOOOO!! WHY?
How's the team looking this year? @lucindaaa177
Anybody that is able to deal with & look past my mood swings is definitely a keeper 😍
Retweeted by ❥`s σ и ι α.
Captain or naaah? 😏
@IsaiahZayy: Its always that one bitch or one bitch nigga claiming you ain't shit but Steady keeping up with your every move”
Retweeted by ❥`s σ и ι α.
Got hype 'cause he got a 100 on the quiz. 😂
Alright, time to start subtweeting mike...
&& I just be coming off the top as bestest 💁🎶