Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
$lim ¢ity
#Part2 🏠Getting the new crib together, My baby @paidyn_amelia is only One&1/2 & She is really keeping up. My grandma told me she's growing up to fast and was serious.
You know what time it is... #PowerStarz
Naptime 😴ver... Showing Paidyn our new Pl🏠CE!!! The look on her face warms my heart. 🎶🎶just the 2 of us, we can make it if we try🎶🎶🎶
🎥🎬 #BehindTheScenes
🎥📹📷🔪😱👹
Filming a Horror scene, fake blood and all. Stay tuned!!! -Slimzel Washington
Guess which black guy dies 1st ... 💉✂️🚫😱😱😱
👻👹On The Horror Set ... Shit got kinda real!!! Developing a new passion for film. 🎥
Me as a baby boy #TbT, and my baby girl😍
#TbT - my nigga 4 life @jphillgood #ThrowBackThursday
Pulling up to my new spot, been living on my own since I was 18 but I had to move back in with my mom for a few months due to certain circumstances. When the Devil told YOU I'd be staying there forever, God was preparing me for a better situation for my daughter and I. She has her own room & bathroo
"704" WHAT SHE WANT THO?!?!?!? #704 #ComingSoon #NewMusic #StudioLife #StraightOutTheBooth
She said she wanna nigga from the City🌃 She wake up on the morning lookin' pretty💁🏽 I'm gettin' to the money baby; is you coming with me💵 Yea she wanna go; we about to roll🚘 She just want a nigga from the #704 7⃣0⃣4⃣
NEW!!! SLIM CITY "704" #Splash 💦💦💦 #Splash 🌊🌊🌊 #StraightOutTheBooth #StudioLife #NewMusic #ComingSoon
Meek gotta make a sex tape with Nicki now, there's no other way. -Worldstar Top Comment 😂😂😂😂😂
😎Cool Nerd Shit: made a hologram using my tablet. #Geek#Squad m.poppinmedia.com/video/26313/
Drake put his diss songs on ITunes... And it's topped Meek's songs & albums. Nigga's profiting from the beef😈P
Really Nigga 😐
I always want my nieces, nephews, & little cousins to think of me as the fun one... I love these lil nigglets. #Squad #NaeNae #Whip
Meek should use this as the cover art & title it "The Answer" 😂�@MeekMilllvy
Retweeted by $lim ¢ity
I fux w/ Meek Mill but Drake making it look easy. Meek can't downplay this move. #drakevsmeekmill #meekmillvsdrake #backtoback #chargedup ••• 👻✏️•••🔌🔋•••🔙2⃣🔙
⛲️the world is still new to them... 🌏
QT w/ my Cuties ... 💔
💝my gift from God ... 😍
My new sounds: Slim City - Been Doing This (Produced By Mars Today) soundcloud.com/slimakacity/sl… on #SoundCloud
This is why I cant let her in the studio, Lmao ... "You Breakin' It" #StudioLife
😂😂😂 Pai knows that I these shoes are new... So she doesn't want to wear her old ones. She's too smart & spoiled. 👟👞
💥 bussin' down CrabLegs... #FoodPorn
#GoodMorning #KingsAndQueens ...
#SANDRABLAND this topic is hitting close to home for the ladies to realize what we go through as black men. It's not an exaggeration when we say that we are enemy #1 when we step out of our homes, in America. I just pray that this type of treatment towards us shouldn't be practiced by law enforcemen
#SANDRABLAND obviously she was on the bridge of being deceased in the video. Before she even got in the cell she was hurt; clearly she was injured.
Chinese banks' forex settlement deficit expands in first half year xhne.ws/8MuST
Retweeted by $lim ¢ity
250 plays in 48 hours ... S/O Future & Drake 4 making a hot song that I could make my own version to.
Lol... Peep how she noticed the camera was recording and started showing off. 👊🏽 she kicks daddy's tail & I let her.
All she wanna do is PLAY. But This laugh makes life BETTER... (S.N. She fell @ the end 😂)
You're no longer welcome in Toronto, @MeekMill.
Retweeted by $lim ¢ity
@shop_thc ... We love seeing yall wear & support #TheHustleContinues Especially the Ladies!
BLVCK ELVIS ♛♛♛
Wtf ... 😂😂😂 yep, it's as bad as its soundtwitter.com/yunglost_rebel…tut
Yo I want in on this twitter Beef!! VMAs is the new WWF!! @edsheeran Fuck You!
Retweeted by $lim ¢ity




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue