Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
shahieda✨
Funrun ada tempat baru. Hohohoo
Sebelum lena,jangan lupa maafkan semua.Itu kunci bahagia.Itu ubat untuk tidur lena & InshaaAllah hari yang bahagia jika esok masih bernyawa.
Retweeted by shahieda✨
Eh dah februari. Kena jimat
can't believe it's February 2015 already. how quick time flies. so much disappointments in January, let's pray for more sunshine & rainbows.
Retweeted by shahieda✨
Minyak dah murah, boleh balik kedah tiap2 hari yayyy
kadang kadang benda yang tak rancang tu lah yang berlaku. benda yang kita rancang selalu tak jadi pulak. God knows best. He has better plans
Retweeted by shahieda✨
Sizuka dah besar lawo gila
Minyak naik ke turun?
Big bad wolf 😱😱
Macam orang takde life
Pada suatu hari, hujan turun dengan lebatnya. #cousin instagram.com/p/ygtnk8oDOt/
…bila si tikus datang, dia pun melompat Nobita ketawa, dia rasa malu Hoi, takut tikus ka? Ang ang ang Robot itu bernama doraemon 🎶
Pada suatu hari di bilik nobita belajar Ada seekor makhluk berwarna biru tua Badannya bulat2 dia suka makan donut…
Ada cerita seram. Nak tengok mana satu ni
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them.
Dia cakap aku stress 😒
"Makan tak kenyang, tidur tak lena, mandi tak basah." "Angau bercinta ke der?" "Taklah bro, teringat dosa yang bersepah."
Retweeted by shahieda✨
Esok sekolah lagi. Bila mau cuti mehh
Bila kau takde duit tapi perlukan gambar passport dengan segera pic.twitter.com/3xMEPhB5mu"
Retweeted by shahieda✨
Alalaaa lama tak puji kecomelan anak aku
Kencing tikuih = Membawa maut Kencing maneh = Memudaratkan diri Kencing kawan = Memang haram jadah
Retweeted by shahieda✨
Dah lebih dua tahun tak jumpa
Tiba tiba rindu nik
Love at first sight = cinta pandang pertama Love at first scythe = cinta di sabit pertama Love at fist's sight = cinta pandang penumbuk
Retweeted by shahieda✨
Yayyy dah abis. Esok mc
Nak lisa dgn yusri mesti comel gila
"@Fact: First born children tend to have a higher I.Q. than their siblings." cc: @shamiera_fudzi
"Daripada Allah kita datang dan kepada Allah kita kembali. Allah lebih mengetahui daripada apa yang kita tak tahu." - aA+bB.
Retweeted by shahieda✨
Nak patah pinggang ni
Every accompishment starts with the decision to try
Setelah dua hari tak minum kopi. Terasa lemah sendi sendi tulang ni #taklehhiduptakdekopi instagram.com/p/yZOGsgoDIm/
Turun sambil jerit panggil mak