Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Sky

Lo cari cewe kaya gue. Yang sanggup nunggu segitu lama. Sanggup terima sakit hati karna tingkah lo. Lo cari. Sumpah gue yakin gabakal dapet!
Susah faham otak lo. Sumpah. Sudah lah, yg penting gue udah bahagia.
Yeee ini lagi. Dulu gue tunggu2 malah ilang gue peduliin, ketus. Gue sayang sayang, sok jual mahal. Giliran gue yg move on, semua salah gue
Kan eek namanya giliran gue minta whatsapp, disodorin bbm. Giliran gue minta pin, malah disodorin line. Eek itu manis rasa nya. Nikmat.
Psychological FACT: 90% of the time, things never really happen the way you imagined them to.
Retweeted by Sky
I wish i can kiss your sadness away.
Retweeted by Sky
aduh nih yg malas nya ni.. lain org yg terasa pulak... </3 </3 </3
ada nya alasan buat benci lo terus. gimana dong? tuh kan aku jadi spamming.. jadi alay.. gara gara kamu nih. ah tai lu
ya iya lah ga akan sama kaya dulu. dulu 1001 alasan gue udh pake buat jatuh cinta sama lo. sekarang apa lagi? udh ga ada alasan lagi :(
cowo keliatan banget masih mentah nya kalo dikit dikit ganti cewe. gue malah jijik sumpah.
does it help if I say I’m proud of you? You’ve come so remarkably far my darling, keep going.
Retweeted by Sky
bukannya apa.. abisnya lo lucu banget sih.
sebenernya waktu itu gue pengen samperin lo terus tanya: "eh ini cewe baru lo?" terus gue ketawa sekenceng kenceng umat
rules no 1: jangan menggedik dengan aku.
It's sad to think how close I was to some people and how it all changed, not really knowing what happened and that we drifted so fast
Retweeted by Sky
The worst battle #Leo have to fight is between what they know and what they feel.
Retweeted by Sky
I finally realize that falling in love is not always a happily-ever-after story. Most of the time, it's just a once-upon-a-time story.
Retweeted by Sky
- but actually, they know nothing about it. and they act like they dont hv a God.
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.