Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Sercan Heptanış

Yine sinir krizine girip dolabı tekmeleyip kendime geldim aq
I'm at Fatih Sultan Mehmet Bulvarı in Nilüfer, Bursa swarmapp.com/c/beopNngwXiQ
Siktir ettim sikimde değil.
Harikalar tartışılamaz.
Benim için birşeyler yapmak istiyorsanız harika bir isteğim var hiç bir şey yapmayın yeter amına koyim 😂
Günaydın amına koyim günaydın.
Benim keyfim elalemin derdi olmuş, sizemi kaldı lan hayatımın tasası anasının amına koduklarım ?
Çok hızlıysan kafamı yakala 😉
Sen müthiş bir detaysın.
I'm at Domino's Pizza in Bursa, Nilüfer swarmapp.com/c/eezQHbyAavn
ne günlerden geçtik seninle koca yürekli kız kar kış demeden dağ tepe aştık
Retweeted by Sercan Heptanış
Son 2-3 yılda alkole verdiğim parayla bir araba daha alırdım aq
Retweeted by Sercan Heptanış
Deodarant sıkmayanları öldürmek hüküm kararı olarak cinayete denetimli serbestlik verilebilir, ( Aradığım yasa)
Artık mühim değil korkma helal ettim 😉
Yalnız vicdan azabı sağlammış, tasası şimdi delirtti.
İsyanım var olanlara.
Sevmek kelimesinin güzelliği tartışılamaz, lakin nankörlük bunu zayıflık olarak algılarsa iyi niyet aptallık gözükür.
Adalet arayan insanın sikinde olan şey adalettir adaleti bozanlar değil, ama adaleti bozan beyinsizler bunu kavrayamaz.
Benden selam söyleyin bütün müptezellerime.
"sevişmek" kelimesinin sadece cinsellik değil duygu anlamında kullanıldığı dönemlerde yaşamayı çok isterdim.
Retweeted by Sercan Heptanış
Tüm baharların en güzel ağaçları bizim olabilirdi, eğer azcık gururumuza kapılmasaydık..
Adamların delisi bile bizim ülkenın yarısından akıllı amk.
Retweeted by Sercan Heptanış
Gece gerçeklerden yanadır.
Normal olmak diğerleri gibi olmaksa normal olacağıma elim ayağım kırılsın daha iyi.. 😉
Bazi şeylerin karşılıksız kalacağına inanmiyorsunuz dimi ?
Retweeted by Sercan Heptanış
Dedikodu salaklar tarafından çıkarılır kıskançlar tarafından yayılır, salaklar tarafından kaale alınır 😉
arabayı kilitledikten sonra tüm kapıları tek tek kontrol eden bi milletle yetişince insanın güven sorunlarının olması normal
Retweeted by Sercan Heptanış
Gidin oyun parkında oynayın ben oynarsam felaket olur .
Retweeted by Sercan Heptanış
Kızım sen bi saksodan kafanı kaldır laf yetiştirsin
Retweeted by Sercan Heptanış
bu kadar iyi bir insanken insanların beni çekememesi gayet mantıklı aslında
Retweeted by Sercan Heptanış
Vodkaya düşelim sevgilim.
Yalnızları oynayan kadın favorimdir, düşünsene ülkedeki abazanların amın için yapmayacağı şey yok, ama hala gurura oynuyor mükemmel aq
Hayatım boyunca iyi bir insan olmaya çalıştım kimsenin kötülüğünü istemedim= 22 senedir doğum günü hediyesi alan olmadı.
Benden birşey beklendiği an o insandan soğuyorum, çıkarcılığa gelemem aq
''Ve o bana söz verdi, sana kötülük yapan herkesin hayatını yerle bir edeceğine, ve sözünü tuttu da''
Gün doğmadan unut insafsızı.
Bunca yıl sonra anladım ki onca yıl boyunca herşeyi duygularımızla bizim gibiler güzel yaşadı diğerleri ise boş beyinler boş hayatlardı.
Sevgiden daha yüce bir güç yoktur, ve ben güç istiyorum.
I'm at Mudanya Sahili - @MudanyaBel in Mudanya, Bursa, Türkiye swarmapp.com/c/2vaX92j5BzU
Kötülüğü sonsuza kadar yok edebilmeli kişilik..
Bursa içten pazarlık ltd şti.
I'm at Fatih Sultan Mehmet Bulvarı in Nilüfer, Bursa swarmapp.com/c/kiXY0HAj9IH
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.