Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

osok typo

310 followers
More Twitter Followers?
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
omat ini mah gais hidup jangan jaim aisia. maunya kitu engke maotna lain di gtong dina pasaran tapi kalah di gorolongken na sketbor. 😟
aku yg pake nokia 1100 bisa apa atuh 😟 @Odes333: Yang pake iphone coba mana ih :'("
selamat tahun baru gais πŸŽ‰πŸŽŠmaaf yah aing telat ngucapinnya soalnya aing lagi di pluto😟
engke we ah tunduh keneh 😟 @caprukBDGG: Guys, klo malaikat pencabut nyawa bilang "hayu balik bro!" ...m.tmi.me/1fbpC2I
omat ini mah gais yg nanti mau rayain malem taun baruan nyunut petasanna tong tarik teuing bisi di sangka ker perang jeung isis 😟
tah aing ges meli petasan jang engke malem tahun baruan 😟Z
ih meni asa rame hepi nyuw yer hepi nyuw yeur. tapi eta hepi nyuw yeur sahana hepi salma sih😟
selamat malam dunia nyata dunia gaib dunia maya sinar dunia dua dunia sarimi isi dua 😟
di karenakan sebentar lagi akhir taun akun ie ek di of akhir bulan tapi kalem gais aktif deui ke janwari taun harep #mereinfo😟
one person followed me and one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
mas ada otak? #nuiklantea "@WOWFAKTA: Salah satu cara menghindari segala jenis penyakit otak adalah dengan membaca secara teratur.
ker sare jol hudang da hareudang curiga ie mah gara gara aing bie ngimpi di hebos make teknik api sasuke😟
selamat tidur juga 😊 omat teh peureumkeun 😟@RWuldarar: Selamat tidurrrr 😚😚"
ari kapanasan mah ngiuhan lain kadon apdet. ya alloh turunin ujan dong gak kuat panas ni 😟
di bere panas kieu mah komodo oge ngiuhan bari talanyang πŸ˜“
selamat pagi gais awali pagi ini dengan ngorehan cileuh dina panon lain jol hayang ngadu lumpat ka uganda. omat ulah wayahna😟
Batur mah ayeuna teh ker sibuk arulin. Na ari aing kalah karak hudang sare. Fix inimah aing kena hipnotis :-(
aisia boga duitna kitu jang meli rambutan 😟 @infosebell: Beli rambutan sama kemiri. Baru kemarin ...m.tmi.me/1fbiGaT
anjir si ema terkenal atuh, selfie heula atuh ma! 😟@Mariasifaa__:@thil_999 nepika parapatan si ema tukang sangu koneng πŸ˜ƒ"
atulah tos nepika mana ayeuna caritana te nonton tadi 😟 @Mariasifaa__:@thil_999 lain korban dai,, udah kecanduan puguh initeh"
njir sepertinya dia korban den boy 😟 @Mariasifaa__:@thil_999 jeeehh gak beneerr baeeee.. *ala Diman"
gak ah beb aku udah punya dia. si ema yg jualan sangu koneng 😟 @Mariasifaa__ J.A.P ~ Jadikanlah Aku Pacarmu"
ahhhh sia cicing wae di imah batur mah otewe otewean lampu neon siateh 😟
udah masuk libur panjang ni. na ari aing asa unggal poe wae libur teh 😟
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.