Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
osok typo
1,238 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
ngetwitnya asa teu puguh kaya perasaan kamu sama aku 😟
wah shomalghodin banget 😳twitter.com/vhevhevhea1/st…L
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
good luck @lorenzo99 keep fight ✊✊
boro mah udah gaya mau cfd'an jol teh si mamski gogorowok nitah nyeuseuhan. euh pusing si mamski gak ngerti aku banget 😟
malam mingguan kamana vrooh? ngahuleung wae ieu teh... ahhh anying sarua 😟
ges tong curhat ai maneh 😟twitter.com/gan2rm/status/…3
Naon beb, lopyu? Asa teu kudu :-("@encitblaem: hehe meni asa ku di ingetan :') cik jem artos :( @thil_99: Iya,
Tamahan we make duit majuta :-("@Gan2RM: ayage bengsin :(((@thil_99"
#siamahkitujelemana :-("@Celotehaeng: *jenggut bulu irungna* :( RT"@thil_99: Iya :-("@Celotehaeng: Aisiaa thil moal dibere udud dei
Iya, kangen di injeman duit :-("@encitblaem: teuhnya sok ngawadul, bilang weh kangen ka aku :(( @thil_99: Maaf beb
Iya :-("@Celotehaeng: Aisiaa thil moal dibere udud dei anying ah:(( RT"@thil_99 @GombrangBDG"
Aing milu :-("@ebithc: Euh anying..malem jumat kadon dicuekeun.jigah cangkang udud beak ududna.meuning noong heula lah.."
#AdaAQUA :-("@Gan2RM: ah mereken sorangan samah"@thil_99: Ah ges liburan deui. Kamu iraha atuh ek liburan dipikiran akunya, aku udah lieur
Maaf beb kipet hape akunya ka teken :-("@encitblaem: jol iyah weh :( @thil_99: Iya :-("@encitblaem: Ngenah gening yah :'D""
Iya :-("@encitblaem: Ngenah gening yah :'D"
Tah atuh mang @Celotehaeng :-( "@GombrangBDG: Mention temen kamu yang mukanya kusut kayak lap pel. :(( #MentionGombrang"
Ah ges liburan deui. Kamu iraha atuh ek liburan dipikiran akunya, aku udah lieur :-(