Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
osok typo
1,238 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Alketip ->"@mutiarafhadila: Alibi @thil_99: Asli kena hack :-("@mutiarafhadila: Curhat---> @thil_99: Bosen atuh beb korban perasaan terus
Asli kena hack :-("@mutiarafhadila: Curhat---> @thil_99: Bosen atuh beb korban perasaan terus :-(@mutiarafhadila: @thil_99 iya da cocok
Bosen atuh beb korban perasaan terus :-(@mutiarafhadila: @thil_99 iya da cocok jadi korban :("
Pasti aku jadi korban :-("@mutiarafhadila: Duka ah, ka saha we eta mah @thil_99: Ka aku eta teh beb ka aku :-("@mutiarafhadila: Hrtina?
Maunya duit majuta :-("@pakyubebey: Trus maunya apaa ? "@thil_99: Ntong atuh beb eta mah asusila :-("@pakyubebey:"
Ntong atuh beb eta mah asusila :-("@pakyubebey: Kecup noh bool hayam :( "@thil_99: Sini kecup dulu biar cenghar :-("@pakyubebey:"
Ka aku eta teh beb ka aku :-("@mutiarafhadila: Hrtina? Slmt mlm mnggu mblo @thil_99: Naon hartina sih beb :-("@mutiarafhadila: You're a
Sini kecup dulu biar cenghar :-("@pakyubebey: Meh cenghar eh :D "@thil_99: Tong bari mangul lomari atuh da berat aikamu :-( "@pakyubebey:"
Naon hartina sih beb :-("@mutiarafhadila: You're a weird man!!!!! Sent a spy for stalking me??? F*ck!!"
Tong bari mangul lomari atuh da berat aikamu :-( "@pakyubebey: Beraaat buat melek , masih ngantuk (⌣́_⌣̀)"
Hoream manggih sabtu. Ya udah we sare lagi :-(
menta tisu aing :-( "@unangkuleheu
Org yg paling mengecewakanmu adalah org yg paling kamu percaya.... *leos
Retweeted by osok typo
ganeng goblog ganeng goblog.. mantog.. mantog.. gitu *lalu aing di kutuk @Celotehaeng
goblog ngariungna di imah aing :-( "@ Celotehaeng: Ari km nanaonan atuh ngarubung jeng ibu2 siga anu arek ganti kelamin *EH ;(( RT"@thil_99
pada hakikatnya ketika ibu ibu kumpul terus ngawarangkong itu riweuhnya ngelehkeun nu di bagi sembako. aslina aing terkucilkan :-(
4 people followed me and 2 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
sok heran aing mah anu sok bebelaan melaan cinta nepika beak sagala rupa teing kumaha pola pikirna mening mere k kolot puguh" barokah KZl :(
Naon ie teh? Nyangu mah beres aisia :-("@Chink182U: @thil_99 ... Til ngges can.."
Udah pada apdet "selamat pagi" belum? Ayo atuh apdetin dulu mungpung kuotana aya keneh
cabok ku duit aisia kagok modal :-("@ebithc: Rek teu pianyingeun gimana coba,diajak jalan sama ditraktir mau.tapi pas diajak bobogohan gak
aku yang emot kis kisan sama kamu. kamu emot heartnya ke dia. ya udah aku kray di juru kamar :-(
a hujan ni jemput neng dong|sia mah karak hujan wae meni ogo tuh tinggali tiang listrik kahujanan kapanasan adem" wae| tuhda a mah goblog :(
@ebithc sia diman blog tong ngomong sia ker ngabonceng cabe cabean. ajakan atuh aing :-(
:(("@ebithc: Maap,aku gak bisa ngasih kado apa2 dihari pernikahanmu sama dia.paling bisa mere granat,karena hadiah terindah buat mantan
@raisa6690 hayu atuh beb jalan jalan :-(
ada hari dimana kita harus berhenti sejenak dan melihat ke belakang lalu bersyukur " untung eweh sasaha" :-(
Meni sedih atuh ih isia :-("@mnovian_azis: Pan mren tara apdet urg mah, sakalina apdet jiga naskah 😭😂@thil_9999"
Atuh meni dramatis kos ftv :-("@mnovian_azis: Hey ini tuh status bukan naskah 😭😭@thil_9999"
Ges ke mah mending jieunkeun pilem :-("@mnovian_azis: Yang ngerasain tuh kita bukan org lain, org lain tau apa, jadi biarin aja org
lagi hoream gini enaknya aya anu nganteran duit patmiliar mobil jes hiji jeung ale ale. ceukap :-(
3 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
plis atulah itumah masa lalu anying ih :-( "@sidiq_gahwa: Oh Asia jeung ucing ayna,ari mbe dikamanakeun RT"@thil_99: ganeng isia aing
ngobor belut ah mempeung senterna gaya :-( pic.twitter.com/LU5vH7Ietd
ganeng isia aing ker mepene ucing :-( "@sidiq_gahwa: Pting kieu ngnahna naon RT@ebithc @thil_99 @infosebel
komat :-( "@infosebel: Malem-malem gini batur mah diner sama pacar, ari si @ebithc kadon________di lomari :( #ayoisisesukamu
@GombrangBDG telat ngangkat atulah mang :-(
untung we teu hujan cimata :-( "@mutiarafhadila: @thil_99 atuh akang da tadi mah cerah ceria ih pas dikitukeun lgsg dor dar gelap dina hate”
@mutiarafhadila bilang aja gini " ke we hujanna ges orot" gitu
@INTAN666_ @infosebel kenalin kim dadang eta :-(
atuh heug "@HarukaN_JKT48: Tadi aku ikut juga konser akb48 show 1:)heheheh..nanti malam juga pengen ikut 😙heheheh リクアワお昼公演終わったよ〜 夜は出れるかな?
selamat siang konci inggris
@infosebel dang anjis teu nyangka kabogoh sia geulis kie pic.twitter.com/Yzq97vTiPs
@thil_99: @infosebel dang anjis baru sadar ning sia teh sebangsa anu kie :-( pic.twitter.com/JU33zMKx9j
lagi hoream ulin di tl soalnya jomblo wungkul. saha? Aing :((
sory ker teu emut "@SofiyaFida: @thil_99 Yuk follow @GuitarFigure & order miniatur drum & gitarnya. Cek timeline & Favoritenya.”
Bro malem minggu apel meren | moal ah aingmah ek ngajemprak we | ek wiridan| lain blog ek taruhan maen get rich| beungeut sia lenmarkeun :-(
Kamar udah kaya kapal pecah <--- anjis eta bahsa prasasti heubeul pisan atulah cik mupon atulah blog :-(