Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Start my free promotion! Twiends helps you grow your twitter following quickly and easily.
DOĞUŞ YILMAZ
40,900 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
İlişki durumum ; Oda beni seviyor, Bende odayı, Ama salonda çok tatlı
Deli insanları seviyorum, onlar daha kafa dengi oluyorlar.
Çok gülen insana iyi davranın, çünkü bir yerlerde hep tek başına ağlar.
Ne kadar gerizekalı varsa, hepsi mutlu.
Keşke diye diye hayat bitiyor.
Denizi mavi gösteren gökyüzüdür ya hani, benide mutlu gösteren sensin
İlk mesajı en güzel bahaneyi bulan atar.
öyle bir sevdim ki; cenneti de gördüm, cehennemi de.
Bazen doğru veya yanlış arasında tercih yaparsın. İnsanına göre değil, adabına göre..
Sevgilim yok. Çünkü herkes güzel olanı istiyo, iyi olanı değil.
Kokusuna aşık oldugun birinden nefret edemezsin.
Yaşattığını yaşarsın, dikkat et.
Ben unutursam, bir daha hiç hatırlamam.
Psikolojim her saniye degisiyor ben bile yetişemiyorum artık
hangimiz sevmedik çılgınlar gibi
Kimse ilk günkü gibi değil, hepsi değişti.
"Ya bak gercekten oyle biri degil" dedigim herkes oyle biri cikti kendimi kutluyorum.
Eğitim sistemimize sokayım
Alış buna. Güvendiğin insanlar, herkesten fazla acıtırlar.
Söylesem ayarım yok, sussam farkında değil.
Sesin diyorum, savaş ortasında özgürlük sloganı gibi.
+ Hocam 2. sınavlar ne zaman ? - Ocakta. + Dikkat edin dibi tutmasın. - Sınıfta kaldın biliyosun dimi ?
Senin özgürlüğün, benim kıskandığım yerde biter.
Sendeki beyni kuşa taksak kuş ters uçar amk
Kız dediğin kıskandım demez, ağzına sıçar.
Eline hristiyan dövmesi yaptiracak kadar ne yaşadın cici kız
Kıskanç insanlar her zaman değer verir.
Bildiğin gibi değilim, güldüğüm gibi hiç değil.
"İnsan karar vererek aşık olmaz. Sadece bir bakar, olmuş." - Kaybedenler Kulübü
Sizi hayatta tutuyorum. - Kulaklık 🎧
Kıskanç insanlar her zaman değer verir.
Kızdığında, küstüğünde bile seni düşünen biri olmalı hayatında.
Asla ikinci bi şansı verme, insanlar değişmez.
Ruh halim; iphone da geri tuşu arayan samsunglu.
''Herkes mutlu olduğu yere gitsin" deseler; Ben ortada sap gibi kalırım.
Bazı şarkılar, kuramadığım cümlelerden oluşuyor.
Düşünme hiç neden diye. Kısmet değilmiş de geç.
Bence en güzeli beklenmeyen anda hayatına gelen güzel insan.
KIRILDIĞINIZ HALDE KARŞINIZDAKİ KİŞİNİN BUNU ANLAMAMASI.
RUH HALIM; Mezun değil, direk emekli olmak istiyorum.
SINAV HAFTASI BİZ; Bırakın gelsin, gel hele gel gel.
Tutucaksın kolundan, benimsin ulan benimsin diyeceksin.
"Komik mi lan?" dedikten hemen sonra gülmem en büyük ironi.
Kadınlar değer verince kaybeder, Erkekler kaybedince değer verir.
Adamlık ; Her gün aynı kadına aşık olmaktır.
Bir kız yeter ki hoşlansın, o adamın dedesinin kayıp kayınçosuna kadar her şeyini bulup öğrenir.
En boktan ilişki türü de; olmayacak biliyorum ama genede çok seviyorum.
Ben Küfür Bilmem Hak Edene susarım O Anlar ✔