Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Sette Pidoc

Free supplies from the office!! Haha
It's the time of the month again! πŸ‘Ώ
Mango cheesecake 😍😍ecL
DQ ice cream plssss!
o tapusin yung binabasa ko
plano ko pa naman sanang matulog buong hapon.
aalis or hindi? hmmm. is that urgent? no? yes?
Slow clap πŸ‘ πŸ‘
Fvking sht. It made me speechless 😢
naLSS ako sa This is Gospel. ang gwapo ng boses. naku.
HAHAHA 90s dance craze. Dati puro Filipino songs ang dance craze natin eh
you man are so brave. Stay strong Louis.
Panic! At the Disco - This is Gospel
yung playlist nila, yun yung mga kinakanta ng friends ko sa videoke pag session night. hahaha
Salamat 95.5FM for being with me tonight. feeling ko kasama ko friends ko.
new ukulele cover
Can't help falling in love with youu.
anyway. i fucking forgot my laptop charger at the office. last week, i forgot my iphone's charger. what's next huh?
is this forrreal?
At the "Cirlcle of fun" daw. πŸ˜€ @ Quezon Memorial Circleinstagram.com/p/BNyfXiLhSog/S
Fuck! Basang basa yung iPhone ko. Nataktakan ng tubig na malamig.
How I wish... How I wish you were here.
From nothing to something.
I should wake up at exactly 6:10am tomorrow morning. No excuses!
Plans for tonight: Eat. Watch. Read.
I'm planning to watch the performance of Bullet Dumas amd Jai on Saturday night, 10PM. Tara friends! #BulletDumas #Jai
Buffalo Ba/falo bo/falo Bu/palo πŸ˜‚
It was so vivid. You and me.
If there is one thing that I would want to experience all over again, I would want to be in the same place as where I was in my dream.
That dream felt so real.
Hahaha 1st time (@ Office of the President, Malacanang Compound, San Miguel, Manila) swarmapp.com/c/iJDWjO1zCqF
Hanggang kelan kaya mong maghintay?
So yeah. I'm back in the office (@ Bulwagang Ninoy in Quezon Ciy) swarmapp.com/c/68DCvHzYTcx
Encantadia just had their shooting near the office.
I accidentally left the key inside my room so i stayed here for quite sometime... no phone, no… instagram.com/p/BNmVyZjhcha/
Pasalubong center. From t-shirt to hand-wooven bags, to malong, to ref magnets and many more.… instagram.com/p/BNmG0nqBrEu/
I fvking forgot my key in the room. Yess. They have spare keys. I thought im gonna sleep in the guest area.
Night market along Roxas Avenue. :) They have bbq stands, durian ice cream, halal food, and many… instagram.com/p/BNl5tnfhH4j/
Happy Holidays!! 😍 @ Marco Polo Hotel Davaoinstagram.com/p/BNl3wKchPXe/n
Take me back to CamSur pls. I freaking miss these retards, i mean, my friends.
Need more places to go.
Natatawa ako nung marinig ko ang balitang meron ka nang iba. πŸ™ˆπŸ˜‚πŸ‘
Retweeted by Sette Pidoc
we did kayaking and she snapped pictures of us. It was zoomed in where only half of our bodies were captured. She Forget abt the kayak. Haha
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.