Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Start my free promotion! Twiends helps you grow your twitter following quickly and easily.
Secret Admirer
8 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
I have a new home page here twiends.com/sctadmirer - check me out!
Selamaaat malam yes!;)
Gmornight world!!!!!!!!!!
Setengah hari ini sama ninja oren:')
Gmorning! Happy MONsterDAY, GBU!;)
Gak! Iya. Gak sepenuhnya ngelepas kok
Capek fisik, capek hati, capek semuanya. Lalalalayeyeyeyey ƪ‎​(•˘v˘)┐┌(˘v˘•)ʃ ƪ(•˘v˘)┐┌(˘v˘•)ʃ
Selamat menikmati akhir pekan yang melelahkan! :)
Gak usah sok nutupin 'hubungan' itu. Cewek mah gak dikasih tau juga bakal tau semuanya. Iyalah, cewek kan peka.
Hey you! Yes you! You're very bad girl!
Apa sih maksudnya bercanda didepan gue? Lambain tangan didepan gue? HAHA
Ada ya gitu cewek munafik semunafik lo. Kalo masih sayang ngapain diputusin waktu itu. Bodoh!
Sejahat jahatnya orang, yaitu lo.
Sosiologi dulu ya 60 soal~
Nulis 60 soal. Yaudahlah, daripada dia yg nulis..mending dia yg bacain aja-_-
Ngga. Ini bukan akhir dari segalanya..
ERTE @luthfialfiandi: Jgn pernah mainin cewe, lu gk mau kan kalo nyokap lu dimainin. ?
Retweeted by Secret Admirer