Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Scott Case
Loving summer #flannel #edited #fun
Denying someone else's personal gains does not make you any stronger, it only makes the other person work harder. #gains #slowpullup
I just wanted to give a s/o to my recruiter, he gets shit done and he isn't one of those "crooked" recruiters I've heard about before going to enlist. He made my whole enlistment process easy and got me my job I wanted. If you're looking to enlist army strong then this is the guy to go to. Thanks @s
Finally sworn into the army today. #infantry #11x #Army #activeduty
When we had the lockdown at our school 😂😂 @thefrenchieman135
Today was a fun day #braaap #wheelie #stupidstuff #shitquality #roostertail
If people followed this then the world would be a better place 😏
Boces crew for sure 😂
It's a work in progress 🙈🙊
Don't remember when I took this 😂😂 #flashbackfriday #selfie @areddinosaur
Calestetics are so fun #balance #random #fun #easybutcool #calestetics
On point or what? 😁
This is definitely me 😂 #ornah #foreveralone #funnypicture #me
Scottybaii is my username, add me! 😁 #snapchat #whynot #doit
Muscle ups! 😂 #gainz #gettingthere #mindovermatter #fun #harderthanitlooks #dedicated
"Hanging out" in boces 😂 #selfie #treeclimbing #naturalresourses #Yamaha #camo
It's my birthday! And I'm actually excited for this one because I'm allowed to enlist this year 😍 #birthdayboy
Luke Bryan day for sure #country #lukebryan #kisstomorrowgoodbye
This snapchat says it all lol (Scottybaii) 😂 #bored #snapchat #selfie #add #goforit
Tbt with the sis 😃❤ #tbt
I take a ridiculous amount of selfies lol. 😂😂 #selfie #carhartt #dirtymirror #like
My princess 👑😍 #wcw #babe #myonly
Decided I would post another selfie 😂😂 had a great day so why not #selfie #eyes #yamaha #camo #bus #boces
Bathroom selfies 😏 #selfie #camo #nike #mirrior #random #eyes
Seat all to myself #roadtrip #selfie #camo
Wcw 😍 @payton_skinner #wcw
The one antler deer I got yesterday 😏😏 lmfao #openingday #buck #deer #damnit
Veteran's day, the remembering of the men and women who fought and are still fighting for everything we have today. #veteransday #grateful #powmia #neverforget
Boces crew @toddo_360 #rugged #natural #resources #filter #ithink #ornah #Idk #lol #unnecessary #hastags #okimdone #now
Yes, nice enough to ride still! 😍😍 #snapchat #yamaha #r6 #nice
Ain't no reason running after something already gone 😘 #Luke #Bryan #classic #night #made
Ridiculously big oak in my woods #tree #oak #climber #huge
Opening day selfie haha #selfie #Hoyt #openingday #archery
Kinda a bad pic but getting ready for my favorite season #hunting #hoyt #sniper #charger #both #eyes
Hunting season needs to hurry up #hoyt #archery #selfie #camo #excited
Liked my #ootd . Probably should've smiled but I was tired when I took it lol #selfie #tired #school #grey
Sitting In my old tree stand makes me hyped for hunting season #huntingseason #soon #cantwait #true #love
Wonder what other people were thinking during this @sal_seitz
Kate Upton <3 #wcw #babe #sportsillistrated #dime
You tend to do stupid things when you're with your best friends @sal_seitz #rush #slide #water
Bored on a Friday night #selfie #fortunately #bored #random
My babies #riding #motorcycle #new #fast #cherry #niceday #rocket
#snapchat #selfie #hashtag
Happy 50th birthday pops #myman #oneandonly #throwback #legend
There was a ditch there? Lol @sal_seitz #dumped #hidden #surprise
#wcw #babe #Megan #fox #foxy #eyes <3
Sorry Chey I didn't know you were this tough haha




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue