Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Royalty B*#%hes
When I care about someone I tend to care a little more than I should.
Retweeted by Royalty B*#%hes
There's no better feeling than being proud of yourself
Retweeted by Royalty B*#%hes
Ain't Forcing Nobody To Fuck With Me 💯
Retweeted by Royalty B*#%hes
I hate a "send me a pic" ass nigga. A "you got a kik?" ass nigga. A "what you got on?" ass nigga. Crusty lips ass nigga. Thirsty ass nigga!
Retweeted by Royalty B*#%hes
I thank God for allowing me to make it another year. 🙏❤️
Retweeted by Royalty B*#%hes
there’s a lot of things i just don’t care about anymore
Retweeted by Royalty B*#%hes
Lol I really need new friends 😩😊
Good Night Mentions ?? Rt
Follow Me On IG Tho 😊😘 @Ichocolatee
Aiden !! 😘😍🎃
That "Selfie Game" Strong lol 🙆🙌🙋📷
Don't let my actions mislead you. I fucks with you, but I don't need you.
Retweeted by Royalty B*#%hes
Snakes don't hiss 🐍 anymore they calling you bae, bruh, boo, & shit. WATCH OUT 👀
Retweeted by Royalty B*#%hes
Thanking god for letting me see another day. 🙏
Retweeted by Royalty B*#%hes
Good Night Mentions RT/FAV 😘😁😋🌙
Ladies Go Follow She Worth It With her Cutee Ahhh !!! @tyna_therapper 😍😛😘pic.twitter.com/xyQXGVlHUhVlHUh
Kik Me Damnn_gorgeous 😁☺
GOOD MORNING LOVES !! 😘😍😋
My Hoes Getting Out Of Hand . Gotta Get They Ass Back In Line !
Retweeted by Royalty B*#%hes
😍😝.. Sammy !! 🙆❤
😊😁😘😍😋
could care less if u fuck with me or not
Retweeted by Royalty B*#%hes
Gooood Morning Lovesss !! 😘😋☀
If I do not fuck with you it's my decision 💯
Retweeted by Royalty B*#%hes
I think God spent a little extra time on me.
Retweeted by Royalty B*#%hes
is the person you're waiting for worth waiting for
Retweeted by Royalty B*#%hes
Best friends are people who make your problems their problems, just so you don’t have to go through them alone.
Retweeted by Royalty B*#%hes
Quote this Tweet with yo cute ass 😂😍😳
Retweeted by Royalty B*#%hes