Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
sasa
266 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Twitter makin asik karna udah ada aplikasi STALKER TWITTER, bisa liat siapa stalker akun kita: goo.gl/YjIrpD pic.twitter.com/Poi0uJbnDJ
Retweeted by sasa
Wanita : Seseorang yang harus dijaga dan dibahagiakan. Bukan disakiti atau dihianati.
Retweeted by sasa
Sahabat slalu ada untukmu, ketika kamu punya masalah. Bahkan terkadang memberi saran yg bodoh hanya tuk lihat kamu tertawa.
Retweeted by sasa
Cewek bawel karna dia perduli. Cewek cemburu karna dia sayang. Cewek khawatir karna dia takut kehilangan. Bersyukur punya cewek kaya gt. :)
Retweeted by sasa
Hari ginie enaknya ngapain ya ??????????
Retweeted by sasa
Kalo Gabisa Tidur biasanya Ngapain?
Retweeted by sasa
Bestfriend is someone who knows your freak side, weird shits, crazy things and still stick for you no matter what people said.
Retweeted by sasa
Yang bukan siapa-siapa mana mungkin dapet apa-apa 3-|
Retweeted by sasa
I believe, God know what's best for me. And I know, God will always give the best for my life :)♥
Retweeted by sasa
(Nyesekan mana) dibohongin / gak dianggep ?
Retweeted by sasa
Persahabatan itu susah dijelasin. Kadang berantem, kadang becanda, kadang sedih juga tapi dari semua itu ada maknanya, yaitu Kebersamaan.
Retweeted by sasa
yang bisa merubah ruang yang gelap menjadi indah adalah terus melangkah dikedepan
Retweeted by sasa
Biasa bangun pagi jam berapa kak ?
Retweeted by sasa