Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

S A I R E N ❣

When you saw your boyfriend with another bitch you are like...
When u are sick & all u can do is listen to @JLo's songs to make u feel better... 😷�7M
I don't deserve to be mistreated, i am worth it. 😌
OMG! It’s finally #TheFosters Monday again! 🎉🎉QvW
Retweeted by S A I R E N ❣
haha... @SairenKhay and n filipino to mexico your cuteness also loaded more... Sairen @JLo !:-)'
Retweeted by S A I R E N ❣
@SairenKhay yes sairen still beauty through the eyes..... @JLo 's 😅 !'
Retweeted by S A I R E N ❣
She's a true Goddess!!! 😻 Hope i'll look like this on my 40's �#TimelessBeautyt#Goalsl7s
Harlee is back! @JLo on the set of #ShadesofBlue on June 16, 2016. Can't wait to watch second season
Retweeted by S A I R E N ❣
GUYS GUYS GUYS HELP!! I WANNA GO SEE JEN!! @JLo
Retweeted by S A I R E N ❣
.@JLo recalls that at the time she played #Selena, no #Latina had ever gotten paid SO MUCH: bit.ly/1YbxY3e
Retweeted by S A I R E N ❣
Had my new haircut... Thinking of having a new life too... Change is coming! 😤💇#Braverv#Wiserser
I'm Missing a lot lately. 😩
Awww thanks! Hahaha i'll include that on my list! 😊twitter.com/tractivechinit…F
Hindi ako expert basta sa akin get a haircut na feeling mo maganda ka. Nothing beats confidence, gurrl! 💕twitter.com/sairenkhay/sta…p
Retweeted by S A I R E N ❣
Lol!! Smh to Tila Tequila who's tryna show some shades to Jennifer? Looking for some attention huh? 🙄
Because it's a day well spent... 💟
Placed my order! ☺ can't wait to have it ❤ @JLo
Retweeted by S A I R E N ❣
The aircon is a lil bit crazy rn it sounds weird & creepy. Lol. 🤐😱
She's just so adorable!!! 😍❣U
Jennifer Lopez is 45 and is still winning 🔥X
Retweeted by S A I R E N ❣
Definitely my favorite outfit of this leg of Vegas
Retweeted by S A I R E N ❣
@JLo see ya in July!!!!!! 😍😍😍😱😱 I'm coming to Vegas for#ALLIHAVEIHAVE showYPltA
Retweeted by S A I R E N ❣
#JLoVegas #allIHave ✨🙏🏽�@JLo@JLo -she's a true inspiration- u have 2 c her folks! Lorqcay
Retweeted by S A I R E N ❣
#JLoVegas will start in 40 Minutes!!! Yay! #2ndLeg #SoProud 🙌🏻❣ I'm loving my Jennifer Lopez shoes! #AllIHaveaQ8K
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.