Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
SAIFUL APEK ®™
marilah sama2 kita doakan Datuk Aziz Singah yg kini sedang menghidap penyakit 'kanser prostat' agar beliau dipulihkan kembali kesihatannya. AAMIIN.
PJS 7, masa tgh htr dobi td.. tb2 t'dgr sorang Auntie & sorg lelaki b'bangsa Cina m'jerit "Oi! Oi! Oi!".. aku jd panik & keliru sbb x tau hjg pgkal. tb2 t'nmpak sorang lelaki b'helmet kluar dgn parang panjang, btul2 sblah je & trus naik motor b'sama sorg lg lelaki yg sdg m'nunggu & trus pecut. dgn x
tidak memihak pd sesiapa tp atas dasar 'kemanusian', hrp2 ianya tidak benar. klau ada pun, hanya 'minoriti' yg perlu dibendung segera. kerana nila, rosak susu sebelanga. ✌
pagi smlm #konti #sinarfm ngan ##senario #senariounion #cumback soon! 😜😝 • yg lg 3 x dpt b'sama sbb ada urusan lain. IN SYA ALLAH, nxt time. AAMIIN.
@sinarfm bersama #SENARIO #reunion japgi 8am live • Hamdan, Illya, Lan Pet-Pet, Yassin & sy. IN SYA ALLAH • Azlee & Wahid tidak dpt b'sama. 📻📡☎🎤🎧
mayday! tolong! helep! minyak hbis! 😰
Malee naptime • bangun2! masuk dalam! Maghrib! nanti kene sorok kang! huhu.. 😜😝🐱 Salam Maghrib
😜😝😜😝😜😝 lame x tergelak camni! asyik sibuk buat orang gelak jer.. huhu
#comingsoon #akandatang March 2015 #EdisiKhas #EK @tv3malaysia @ebbyyus @bellngasri @we_joey (Watie ELITE) @ropie_cecupak @yassinyahya @wansharmilalala @ainsufiaa (AWOK BMB) @aepulbakri_bmb @achok_mmmmm @chiwan_mmmmm @ikanabella
#charkoayteowgitugitu 19, Kompleks Medan Renong, Padang Kota Lama Food Court, 11300 Padang Kota Lama, Pulau Pinang
Terima Kasih pd semua, yg sudi menjamu selera di warong yg telah kami usahakan (bersama Mario) hampir 10 tahun di Padang Kota Lama. Syukran ALHAMDULILLAH. #CharKoayTeowGituGitu ;-)
Permulaan sebenar jalan yg benar, ke jalan yang benar. Semoga lebih diberkati, dirahmati & diredhai dalam menegakkan keadilan & kebenaran Undang2 Islam sebagai Negara Islam sebenar. Syukran ALHAMDULILLAH. Tahniah & Syabas pada semua warga Kelantan Darul Naim.
"Jangan peduli apa orang lain kata dan b'Syukurlah kerana sesungguhnya kita adalah insan2 yg terpilih" kata2 seorang Guru & juga Abang, yg mula sy kenali lebih dekat sejak mula menjejak kaki dlm industri seni, Allahyarham Harun Salim Bachik yg telah kembali ke Rahmatullah & meninggalkan kita semua.
#todayshowing #tayanganhariini #UsopWilchaDalamWerewolfDariBangladesh by @khalidmamat with @real_usopwilcha @zizanrazak869 @emma_maembong @ahmad_maembong 🎬🎥👿🐺
b'sama #inspirasiku Kak @uji_rashid & cucu kesayangannya, Rindu (namanya) tengok wayang sesama. Rindu cakap "Uncle Faiful menakutkan, jadi Wolf!" auwwwwwww!!! anda semua bile lagi? • #todayshowing #tayanganhariini #UsopWilchaDalamWerewolfDariBangladesh by @khalidmamat with @real_usopwilcha @ahmad_ma
#todayshowing #tayanganhariini #UsopWilchaDalamWerewolfDariBangladesh by @khalidmamat with @real_usopwilcha @ahmad_maembong 🎬🎥👿🐺
#Malee tgh pastikan smue ahli famili (7 ekor) dpt mkn yg cukup, seimbang & sama rata. yg pasti, si 'Bapak' x akan & x pernah kacau/sibuk2 kt makanan diorg (silap! maksud sy diocing) smue tu.. 🐱👍👌✌ byk moral yg boleh dipelajari. Salam MAGHRIB.
#SENARIO #SENARIOUNION (Azlee, Illya, Hamdan, Lan Pet2 & sy) dlm #IniMalamKitaPunya #live mlm smlm happening sgt! #rindu • 'Biar putus pangkal rahim, asal jangan Silaturrahim' • Itulah bezanya 'Wang Ringgit' dgn 'Sama2 Gigit'! 😜😝👍👌✌ Syukran
Untuk makluman semua, saya (Fred) & Namewee akan berada di Osaka Asian Film Festival 🇯🇵 minggu ini, sempena World Premiere tayangan filem terbaru kami 🎬 #BanglaSIA. 😊 Harap 1 hari nanti, akan ditayang 🎥 juga di tanahair sendiri. Akan sentiasa memaklumkan status terbaru di masa2 akan datang, Ter
b'genang airmata bile teringat kisah senior ku, Bro Hasnol di MELODI @tv3malaysia baru2 ni. nasib kite sendiri di masa2 akan dtg pun, hanya ALLAH Maha Tahu. segala dugaan ada Hikmah & Kifarahnya. jgn kita Kufur Nikmat & sentiasa b'Syukur. IN SYA ALLAH. mungkin ramai generasi baru tidak mengenali bel
#todayshowing #tayanganhariini #UsopWilchaDalamWerewolfDariBangladesh by @mamatkhalid with @real_usopwilcha 🎬🎥👿🐺