Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
SAIFUL APEK ®™
Jom jadi Stray Cat Feeder @hellomeow_as 👍👌🐱
Dulu masa saya jadi Perdana Menteri, saya kerapkali terdengar cakap-cakap belakang saya, "Bilalah orang tua ni nak turun?" Mak saya pula selalu kata, "Jangan duk rumah orang lama-lama, nanti orang benci." - Tun Dr. Mahathir Mohamad @Suara_Generasi
TAHNIAH! Selamat Ulangtahun 69 RTM @tv1 @tv2 • Stesyen TV & Radio paling cemerlang di Malaysia • Terima Kasih kerana banyak memberi peluang & kepercayaan pd saya selama ini, mengeluarkan bayaran terus sejurus selepas selesai tugasan yg diberi, tidak pernah melalui kesukaran / masalah utk akses di po
Jika 'cukai' yg dikenakan mengikut Fatwa ISLAM, bagaimana pula dgn arak, judi & khinzir? - Muslimin keliru • harap dpt b'kongsi pendapat dgn bijak & penuh adab. "Cantik pasu pd bunganya, Cantik Malaysia pd bahasanya, Cantik ISLAM pd Imannya" 👍👌✌
KECURIAN / STOLEN : Proton Iswara JKP 5307 (milik protege sy @ BMB2014 - Talam LAMPU) • Damansara Damai • 29th Mar 2015 (Sunday) / dah buat laporan polis tp kpd sesiapa yg t'nampak / ada apa2 maklumat, sila hubungi sy di sini. TQ & sama2 kita doakan supaya dipermudahkan segala urusan. AAMIIN.
#klstreetjam2015 #throwback #yesterday SUCCESS! CONGRATS to #gitugituband • (from left : Rizal (Mr. Gitar Jalan Senang), me (Mr. Vokal Rabak), Ujang (Mr. Peluru Gitar), Salim (Mr. Cool Bassist) & Datuk Mie @mierajalawak (Mr. Drum Kecoh) tak ketinggalan juga Ucop (Mr. Dia Mesti Call) 😜😝😜😝👍👌✌👏
#klstreetjam2015 • 28th March 2015 (Saturday) • 8.30pm - 11pm • Dataran Medan Pasar (near to Central Market, KL) pic.twitter.com/OVwMfa4eoB
b'sama Tuan Yeop. • lokasi : PGA BATALION 2, Kulim, Kedah • cabaran : MP5 / 1 peluru / 50 meter • sasaran : syiling 20 sen. MISSION IMPOSSIBLE SUCCESS! (segalanya dgn izin ALLAH) • nantikan videonya tidak lama lagi • 🔫
@sinarfm b'sama @lanpetpet #senario #senariounion
marilah sama2 kita doakan Datuk Aziz Singah yg kini sedang menghidap penyakit 'kanser prostat' agar beliau dipulihkan kembali kesihatannya. AAMIIN.
PJS 7, masa tgh htr dobi td.. tb2 t'dgr sorang Auntie & sorg lelaki b'bangsa Cina m'jerit "Oi! Oi! Oi!".. aku jd panik & keliru sbb x tau hjg pgkal. tb2 t'nmpak sorang lelaki b'helmet kluar dgn parang panjang, btul2 sblah je & trus naik motor b'sama sorg lg lelaki yg sdg m'nunggu & trus pecut. dgn x
tidak memihak pd sesiapa tp atas dasar 'kemanusian', hrp2 ianya tidak benar. klau ada pun, hanya 'minoriti' yg perlu dibendung segera. kerana nila, rosak susu sebelanga. ✌
pagi smlm #konti #sinarfm ngan ##senario #senariounion #cumback soon! 😜😝 • yg lg 3 x dpt b'sama sbb ada urusan lain. IN SYA ALLAH, nxt time. AAMIIN.
@sinarfm bersama #SENARIO #reunion japgi 8am live • Hamdan, Illya, Lan Pet-Pet, Yassin & sy. IN SYA ALLAH • Azlee & Wahid tidak dpt b'sama. 📻📡☎🎤🎧
mayday! tolong! helep! minyak hbis! 😰
Malee naptime • bangun2! masuk dalam! Maghrib! nanti kene sorok kang! huhu.. 😜😝🐱 Salam Maghrib
😜😝😜😝😜😝 lame x tergelak camni! asyik sibuk buat orang gelak jer.. huhu
#comingsoon #akandatang March 2015 #EdisiKhas #EK @tv3malaysia @ebbyyus @bellngasri @we_joey (Watie ELITE) @ropie_cecupak @yassinyahya @wansharmilalala @ainsufiaa (AWOK BMB) @aepulbakri_bmb @achok_mmmmm @chiwan_mmmmm @ikanabella
#charkoayteowgitugitu 19, Kompleks Medan Renong, Padang Kota Lama Food Court, 11300 Padang Kota Lama, Pulau Pinang
Terima Kasih pd semua, yg sudi menjamu selera di warong yg telah kami usahakan (bersama Mario) hampir 10 tahun di Padang Kota Lama. Syukran ALHAMDULILLAH. #CharKoayTeowGituGitu ;-)
Permulaan sebenar jalan yg benar, ke jalan yang benar. Semoga lebih diberkati, dirahmati & diredhai dalam menegakkan keadilan & kebenaran Undang2 Islam sebagai Negara Islam sebenar. Syukran ALHAMDULILLAH. Tahniah & Syabas pada semua warga Kelantan Darul Naim.