Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
HARD SIPA
1,085 followers

Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Spordan geldigimde tek huzur buldugum plav tavuk :))
Evli degil , mutlu , cocuksuz :D
beni benden alan sen değilsin , düşüncelerimdi
Yine aklim karisti
I'm at Beşiktaş Meydanı (İstanbul, Türkiye) w/ 26 others 4sq.com/14nmNsO
yoğunum bu aralar hadi canım naşş
Istanbul trafinin amk yaa sileden eve 3saatemi gelinirr ya
Mac keyfi (@ Dubara Cafe & Pub w/ 5 others) 4sq.com/1blndEr
I'm at Şile (İstanbul, Türkiye) w/ 27 others 4sq.com/14XJkJE
Yazlikda uc kuzen yemek yapmaya kalktik hadi bakalim allaha emanet olun :D zehirlenme durumumuz var
Deniz super (@ Ağlayan Kaya w/ 7 others) [pic]: 4sq.com/161Xq2Z
Hoppp ordayim (@ Ağlayan Kaya) 4sq.com/19Tryus
I'm at Ortaköy Sahili (İstanbul, Türkiye) w/ 16 others 4sq.com/1ggOuWd
I'm at Frame (İstanbul, Türkiye) w/ 189 others 4sq.com/167Nz5H
I'm at Frame (İstanbul, Türkiye) w/ 115 others 4sq.com/17zrSyn
Dünya bir hayaldir..
Sonunda sen gelirsin diye,,,Çok şeyin adı küçük yazıldı.
olması gereken buydu , oyun bitti..
bu gece frame'deyiz huppaaaaaaaaaaaa
Ben hazirim ten kokumla bas basa kalabilirsin..
Huysuz ve tatli erkek asdfasd
Bazi kizların tavırlara bi bakiyosun disardan ingiliz kraliyet ailesi, bi tartismaya gir bildiğin cennet mahallesi ay allah korusun kaç kaç
Retweeted by HARD SIPA
Hirs basari .. (@ Fatih Sporyum GYM) 4sq.com/1e6zWvP
Iyi davranirsan kaybedersin , gaddar olucaksin soguk kanli..
Esmer uzun boylu kirli sakalli zeki ve komik adam dunya ahiret sevgili adayimdir
Retweeted by HARD SIPA
Duzenli bir hayatim oldugu icin , basarilara imza attim..
Gevsek kiza tahammul edemem..
Hadi basmaya gidelim moruk (@ Fatih Sporyum GYM w/ @ibrahimSahinn53) 4sq.com/18Q6P9W
I'm at Saray Muhallebicisi (İstanbul, Türkiye) w/ 11 others 4sq.com/18UIf6z
I'm at @historiaavm (İstanbul, Türkiye) w/ 62 others 4sq.com/16kGguB
Kimileri var niyeti bozmus
Adam olun lan ergenler
Disiplin , düzen , basari..
Artik harikalar yaratmaya hazirimm
Missy Elliott - Work It (HQ): youtu.be/zm28EEeyLek @YouTube aracılığıyla
Aslında Aşk bir Cemredir; insanın hayatına düşen.... Havasını, suyunu, toprağını ansızın değiştiren
Dokunmadığın birini özlüyorsan: Özlediğin kalbine dokunmuş Çoktan..