Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

#ScratchGod

Putting the squad together!!!!! 2016 is gonna be a Major 🔑#TheEighttinstagram.com/p/BAbD8BuM-Rd/2
Putting the squad together!!!!! 2016 is gonna be a Major 🔑#TheEighttinstagram.com/p/BAbDbKEM-Qb/d
Yo @PaulSadlerJr y'all kick they a$$ with this one!!!!!! Big kick it with @Aye_Red this Saturday… instagram.com/p/BAaxGDHs-Rb/
#Repost @Brittiganz_ with repostapp. ・・・ It's approaching!!!!!! We would like to announce our… instagram.com/p/BAaelSFM-c6/
About to hit the @Z1079 airwaves till 2am
Thanks to everyone for all the love. I promise y'all are in good hands with the Throwback Mix tho! @DJCoreyGrand has the juice now !
Retweeted by #ScratchGod
BIG CONGRATS TO MY DOG @DjKnyce for the new position on the station. check him out monday-friday 3p-7p @Z1079
Retweeted by #ScratchGod
ill be taking his place everyday for the throwback mix at noon !
Retweeted by #ScratchGod
This is the Kick It you're looking for. Trust Me!!!!!!! @PaulSadlerJr instagram.com/p/BALHDJ4s-YE/
What y'all know bout that #dripping by @DJRyanWolf and #preme whew!! That shit bang #themagazine approved
Retweeted by #ScratchGod
When 2 Giants link up!!!! You will be hearing a lot about the #Sh8k Brand this year.........… instagram.com/p/BAISeQAM-SS/
It's gonna get serious tonight!!!!!! The word is out....... #Sh8kSundays instagram.com/p/BAGYjmbs-aa/
@POOH_GUTTA & @DJRyanWolf finna have Privé on 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 tonight 🚀
Retweeted by #ScratchGod
My sis @India__Renee will be in the building tonight for #Sh8KSundays at @LANO_216. 10-3a with… instagram.com/p/BAF8HXRM-fK/
Turns TV off!!!!! Turns on NBA 2K
My New Platform to Break New Artist and Music. All y'all rappers talk about all this money y'all… instagram.com/p/BAFkDGYs-TQ/
I wish @DJRyanWolf would hurry up so I can start moving lol
Retweeted by #ScratchGod
Omw OT rockn out w/ my dude @DJRyanWolf on @Z1079 Until the signal fade
Retweeted by #ScratchGod
Last Game of the Season, let's end it right!!!!!!! #GoBrowns @ FirstEnergy Stadium instagram.com/p/BAFY1k_M-Yr/
Coming to the game tomorrow? Here is all the info that you need>> brow.nz/22DEr8N
Retweeted by #ScratchGod
Gotta get @POOH_GUTTA and @DJRyanWolf to throw this "Got a Mitt" in a mix for a sh8k Sunday
Retweeted by #ScratchGod
Dont need the aux tonight @DJRyanWolf going !!!!
Retweeted by #ScratchGod
The mix on @Z1079 got me pumped. Ending the year right 😌😎
Retweeted by #ScratchGod
I can't get out the car thanks to @Z1079 ayeeeee
Retweeted by #ScratchGod
Catch me spinning my last time ever for the 2015 today from 7-9 on @deuceonair If your by a… instagram.com/p/_-U40SM-cn/
It's my bro BDay and it's only right!!!! Happy G Day @DJRICKFLARE we will tell them about it in… instagram.com/p/_-BvXDM-Si/
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for #ScratchGod
Are you looking for their Twitter page? Or would you like to view all their updates here?