Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
val
ieu nu nyeuneut pepetasan asa teu beak beak titadi pas magrib, curiga duit THR na kabeh dibeulikeun pepetasan. Jeung meuli pabrik lodong
sia kamana wae juki. ayeunamah asa kasep euy, demialloh. menta duit lah :( RT @m_muggy31 @RivalMHS ah samah mabok janda wae lah :(
puasa tamat, tarawehan lancar tapi pas takbiran ngadon mabok. Jadi lieur sama dunia ini
mohon maaf kamu terlalu baik buat aku :')
Pagi ini adalah pagi terakhir para remaja tanggung punya alesan buat keluar rmh dini hari. Abis itu ga bisa pk alesan SOTR lagi deh. Ciyan.
Retweeted by val
artina naon eta teh gag? jegag :( RT @9GAG Some free advice
malam ini begitu hening, supaya suasana jadi meriah mari kita rameykan khazanah kebisingan di malam ini dengan suara ngorok. Sip
Bumi Pasundan lahir ketika Tuhan sedang tersenyum untuk sesi pemotretan iklan branding dirinya sendiri
Retweeted by val
temlen aing butuh penyegaran ini mah, kudu ngafollow nu seger dan fresh. Follow adem sari ah!
Melihat gambaran skema Mihajlovic di AC Milan musim depan ini, kira2 ada prospek bagus gak ya? panditfootball.com/?p=181530
Retweeted by val
jiga bumbu rendang. RT @MCbodor godaan terbesar saat puasa adalah kamu, karena kamu_____ #isianSesukamu
lagu teteh isyana sarasvati kuatka enakeun dina ceupil, jaba geulis deuih. Moal era dibawa ka ondangan teh duh :')
pangling liat temen cewek dulu yg dandan nya kaya ibu-ibu, sekarang mah udah berubah banget. Jadi kaya bapak-bapak.
neng itu teh pacar kamu, kirain tombol volume blackberry.
enya :( RT @yanska8 Dibere jodo nu aya ge lain thr @RivalMHS: hayang menta THR ka PT. Mencari Cinta Sejati.
hayang menta THR ka PT. Mencari Cinta Sejati.
Tong sosoan ngomong "HIRUP AING KUMAHA AING" lah ai daek keneh ditutah-titah ku kabogoh mah siateh rihting angkot.
Retweeted by val
kakaraeun deui begadang, biasana wayah kieu teh tara sare.
Ramadan sudah menjelma menjadi katalog barang. Bujuk rayu iklan semakin gila-gilaan. Saya berpuasa, maka saya mengkonsumsi.
Retweeted by val
yang mau mudik ke surabaya jalannya jangan lewat irlandia utara. #infoMudik
lumayan msk tipi walaupun irung hungkul oge :( RT @dean_zaniar plis atulah :( RT #Rival ke tol cly cuma biar ke kamera liputan arus mudik
saran aja nih buat yg mau mudik pake kendaraan motor, bawaannya yg wajar aja jgn sagala dibawa. Terutama jgn mawa kontrakan. Ridu
maen ke tol cileunyi cuma biar ke kamera liputan arus mudik.
geus moal baleg.
:( RT @WildanAray Tah c iyeu dan ~> @RivalMHS @sagalaedan: Mensen ke babaturan km anu lebaran hayang, puasa tara.
gelo lah ieu nu nawarkeun peninggi badan, aing mah asa cukup jangkung kecuali aing sagede remot. Kuaing beli jeung pabrikna. :(
ai blank wir lagu saha atuh? RT @yanska8 blank space koplak :( #RivalMHS: lagu taylor swift enakeun oge, apalagi yang judulna blank wir.
lagu taylor swift enakeun oge, apalagi yang judulna blank wir.
dahar pas lagi tunduh mah ngagayeum oge asa lila, sanguna asa teu beak beak. Apakah ini hanya ilusi optik? TEUING :(((
buat warga kamerun henteu tam? RT @rickyathamz Selamat sahur buat warga wargi bandung dan sekitarnya, khususnya daerah bandung timur.
momotoran wayah kieu jarakna ti cileunyi ka cicalengka hanya sapuluh menit. Keren aing :')
berterima kasihlah pada tembok. kalo tidak ada dia, kita tidak akan leluasa ngaheujeun saat modol. Sangat dermawan
sesungguhnya sahur ngadahar endog adalah bukan ide yg baik. Bekokna pasti bau limbah kahatex :(
siap :( RT @Hanaoktavia1 Kalikali ama lomari atuhh @RivalMHS: bosen lah buka puasa tiap hari ama pot kembang :(
bosen lah buka puasa tiap hari ama pot kembang :(
Ya Allah, jauhkanlah hambaMu dari para Fakir Folbek yg isi TLnya penuh keluh kesah kehidupan, cela2an takfiri dan puji2an pada Ridwan Kamil.
Retweeted by val
OlahRasa.
kulincir. RT @infoijut PKL ~ Penikmat .................... Lelaki :(
tong boro sapatu, cangcut wae oge nu alusna mah laleungitan. Nu bolong pas dina bujur mah ngajagrag sigoblog teh :(
perasaan aing boga sapatu teh asa loba, naha ayeuna areuweuh. Mun ulin aing rek make naon? Sapatu DLLAJ? :(
saat bararosen menu sahur nukumaha deui, jalan terakhir adalah nyeplok endog. Da sangu padang mah ngeunahna ngke beurang.
cuacana tiris gini lah, siga nu mere isyarat nitah berkembang biak.
Kenapa Path logonya P? P = Perempuan P = Pamer Tempat perempuan pamer barang, makanan, tempat nongkrong dll.
Retweeted by val
muntari sama bonera mah emang udah saatnya main di piala kemerdekaan. Clubna persijatim solo fc
ALHAMDULILLAH DEUI!RT @Bolanet mdk.to/0aLJ-oki - Milan Resmi Putus Kontrak Muntari
ALHAMDULILLAH! #berkahramadhan RT @Bolanet mdk.to/0aLP-oki - Milan Lepas Bonera
jelema nu pinter marketing mah bersin wae oge langsung dijieun peluang usaha.




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue