Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
val
metal 1,183 followers
Jam malam di daerah yg sedang tdk ada konflik imo bentuk pernyataan menyerah dari pemerintah ke kriminal. Di atas jam malam, shift elo deh.
Retweeted by val
atep ngasupkeun 2 gol push up na 20x, kabayang mun atep ngasupkeun 50 gol tiap pertandingan. Nu lalajo jadi sagarede iwan tyson.
itu lecce juk RT @JukiHoki Wah persib menang atas tim katalan
umpan dado gurih gitu ciga bumbu gurimi.
andik keur lahirna teu diAdzanan sigana, langsung dibangsatkeun.
Everytime i hear "bangga sekali, Bandung kota yg paling kreatif" i be like... pic.twitter.com/7GSjYSysq1
Retweeted by val
mimiti mouse teu jalan, geus bener giliran kabel data na leungit, kabel data gs meuli modem na teu konek. Kabeh geus beres. Pareum lampu :(
kita mah naon we digawean asal jadi duit, mulungan kuntung rokok kretek trus disambung sambungin nepi jadi sabungkus contona.
HIH. RT @simamaung PT LI Batalkan Turnamen Pramusim | Link simamaung.com/?p=62968
bitis ngebul. eleug siah RT @encitblaem kebiasaan kaki dingin badan panas :(
cowok soleh mah tara ninyuh kopi ABC, hayang na kopi alif ba ta tsa.
sudah terbiasa sendiri dan justru merasa aneh ketika ada yang menemani. ah, emang dasar jomblo sejati, ahak ahak.
Retweeted by val
#RenunganSubuh RT @Mariasifaa_ Jngan dipaksa,ssuatu yg dipaksakan itu hasilnya gak bagus lho :')
mun beas na plastik, curiga ngke deungeun na jadi sayur sampul buku SD jeung tumis kertas folio :(
beras plastik teh nukumaha sih? Mun didahar modol na jadi bungkus taro? :(
Happy birthday ke-36, Sesepuh! 6 Serie A, 2 Champions League, 1 Coppa Italia, 1 World Cup. pic.twitter.com/HxPjkpdADG
Retweeted by val
waktu kecil nempo budak gede bobogohan, trus pas aing geus gede malah nempo budak leutik nu bobogohan. :(
:( RT @Uus__ Waktu kecil pas maghrib harus pulang, nanti diculik wewe gombel, udah gede di rumah aja, diculik wewewe youporn dot com.
:)) RT @Bolanet #BolanetFact - Cristiano Ronaldo: 6 tahun, 1 La Liga - Vermaelen: 0 penampilan, 1 La Liga pic.twitter.com/5VhKvptwO8
indonesia mah geus ulah memengbalan, mending fokus weh membenahi olahraga gatrik.
mafia bola diwawancara, rekaman na aya. Naha diantep wae lain karungan? Trus piceun ka cadas pangeran. Belegug
nimu duit 45 miliar dina keresek baso tahu RT @uyuhanbanget Bahagia itu saat kamu ___________ #uyuhanin
di keramik kamar cai aya bulu keriting, keluarga aing buukna lurus kabeh. Jangan jangan itu bulu......kunto aji.
teuing ceuli aing nu salah atau kumaha, tp mun ngadenge orang luar negri ngomong bahasa inggris nu gancang kadengena jadi "wesmjgadm%@*£" :(
kenapa di tiap hajatan sok aya bapak2 atau ibu2 nu nyanyi ka panggung? walaupun sorana pas pasan oge pede weh.
jangan baeud aja kamu teh, senyum dulu atuh. :)
ibu rumah tangga mah wajar dong :( RT @asrigusmelia Libur sii libur tapi d rumah banyak kerjaaan >„<
jalan jalan kemana kita hari ini?
baru diputusin, trus ulin ka imah mantan, disuguhan cai malah menta dahar trus totonggengan di hareupeun beungeut. Morata
HEUP!!! :( RT @Liputan9 Mantan Selalu Lebih Cantik Setelah Bersama yang Lain Agar Bisa Memberi Luka Penyesalan yang Cukup Dalam ^
morata itu membuktikan kalo mantan selalu lebih indah ketika sama yg lain. Anying teh :')
SUBUH KENEH GEUS NGOMONGIN MANTAN. HIH!!! DASAR MADRID!
ngabooking artis 80juta, bisa wae sih ngan ngajual imah heula. Cucus dua jam, dibaeudan ku sakulawargi. Molor dina kardus :(((
bulunya merah RT @PLESETANBOLA Hae. RT @amelalvi28: home already, thanx God for today :) pic.twitter.com/e5l6LQNKzD
subuh keneh :( RT @cytcitra Hal terpenting yang dapat di lakukan adalah memercayai diri sendiri.
neangan 1 gol oge perjuangan na hesye, kudu lulumpatan, jatuh bangun, kaya neangan belahan jiwa gitulah. Apeu!!!
patigrig tigrig na mana atuh euy, tunduh yeuh!!!
Twit seneng blom tentu lagi bahagia, apalagi twit sedih.
Retweeted by val
tiap nyetel tipi pasti mun teu debat nya berita tentang politik, aing merasa 20 taun lebih kolots dari umur sekarang :(
#PersibDay :( RT @RivalMHS: @ComicSunda persib nu aing, aing nu selalu salah di mata mu :(
Retweeted by val
geus meuli tiket, make baju persib, mekel dahareun, pas nepi stadion ngadon sepi. Aipek asup stadion na jam 9 peuting. Atos bubar :(
foto jaman dulu, walaupun yg dicetak hanya satu tapi banyak cerita di dalam nya. Sekarang foto banyak ngadon ngaheurinan temlen.
mike tyson RT @ardanradio Kalo boleh ngayal, kamu pengen makan siang kamu dimasakin sama artis siapa sih ___________________? #LDR
jadilah seperti Tomat, dia bisa menyatu dengan makanan asin maupun yg manis, tanpa kehilangan rasa khas nya.
ceuk kolot baheula mah lamun dahar, sangu na ulah disesakeun bisi ceurik. Tapi nepika ayeuna aing can pernah nempo sangu keur mawa tisu.
vespa mah kalo ban bitu asa ngadorong kios 2 lantai. Beurat :((
jadi kangen numpak vespa euy, yang kalo nabrak gang cuma kentob hungkul body nya. :(