Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
vyolent attax
metal 1,183 followers
jadi kangen lancingan PDL gini lah. Anu aya seletingan dina tuur, jadi mun hareudang bisa dicoplokin handap na :')
RT @FaktaGoogle Lawan bicara menggaruk-garuk kepala bagian belakang saat Anda bicara, cenderung org itu mengira kl awak anda bau kertas hvs
saha nu bogoheun? kamu? ah sieun bohong RT @Hanaoktavia1 Etateh bogohen, meni gk peka
keur ngaca dina kaca lomari dan karek sadar bahwa selama ini aku butuh haslin seger snow. Pangambung koatka herang! :(
naon motivasi na pagawe indomaret ngucapkeun salam bari seuri unggal aing asup teh? Sok akrab banget anjir!!!
1. awis 2. teu bisa asup ka gang 3. teu bisa dijieun angkot. RT @kompascom Ini Lika-liku Jika Anda Beli Ferrari
Hari Musik Nasional Dan CD bajakan masih merajalela Dan kita pun masih menikmatinya
Retweeted by vyolent attax
dua poe teu manggih kasur, sakalina manggih koatka enakeun gini. Asa ngagoler diluhureun mikha tambayong. Sampai berlinang air mata gini lah
haji lulung wayah kieu nuju naon nya? Tos emam? Tos ngadonlod bokep? #SaveHajiLulung
mungkin cuma HP aing yang kalo dicas batre na ngadon ngurangan. DURUK OGE KU AING!!! tapi lebar :(
kalo kalian ketemu begal malem malem, jangan panik, kasih jaket kamu trus bilang "yang semangat yah kerjanya :*" sambil sun kening nya.
Tuhan memberikan udara, kamu tinggal menghirup nya sendiri. Begitu juga hidup, Tuhan menyediakan, kamu yg menentukan. Bukan andi malarangeng
o RT @FaktaGoogle Tanaman bambu menghasilkan 35 persen lebih banyak oksigen daripada sapatu homiped.
iya -_- RT @BuatSeseorang Nahan kangen, sama ngadorong angkot yang penumpang nya embung turun, sama-sama nyiksanya -_-
Teh Manis Panas = MILF #EasyEnglish
kalo aku nanya "kamu udah makan belum?" itu artinya aku mau menta deungeuna, di imah aku eweuh sangu. Kamu yang peka dong!
bingung euy mau makan apa, tiap hari makan sama pizza, spagetti, atau gak KFC. Yaudah sekarang mah mau masak tungir hayam aja :(
paling gak suka sama cewe yang jaim, naek angkot oge kudu aku wae nu ngakirikeun. Dasar gak mandiri!
.... RT @TwitLaki Sebagian cewek jaman skrng jaim dan gengsinya sudah teramat PARAH, sudah status pacar tetep saja minta di sms duluan
noted! RT @TwitLaki Pihak yang paling lemah ialah dia yang paling banyak berkorban di dalam sebuah hubungan.
lili enya LILIIIIII.... RT @RivalMHS bete euy, ganti akun ah. Geus lili teu ngadminan akun amien rais.
bete euy, ganti akun ah. Geus lili teu ngadminan akun amien rais.
hoyong jadi sales sisir kerep. RT @Mariasifaa_ Saat kau jauh disana rasa cemburu merasuk kedalam pikiran.apakah sama yg kau rasakaaan??
lagi pilek mah ngarokok oge gak enak, haseup na kaluar sabeulah mun di kaluar keun dina irung teh. :((
si babeh bawel banget anjir, ngasmsan wae nitah balik ka imah. Katanya hariwang ku begal. Padahal abdi titadi nuju ngaringkuk di ruang tamu!
ai nu hiji deui si hoream cengkat aya min? RT @kabehdulurr Aya keur te pd ulin. Keur teu maksimal ganteng na. :((
anjir admin na ngarumpul, kabur ah :( RT @TNerazzura kadieu min ku saya.urg gosok kegantengannya biar herang ciga batu ali. @kabehdulurr
si hoream ngaladangan kamana min? RT @kabehdulurr Aya bapa urang. Meuli na make hesteg opay ganteng di segala cuaca. :))
nu ngaladangan na saha? lalaki mah mlz :( RT @kabehdulurr Meli sorangan pok apotek garetek :((
aku bisa saja menjadi tisu, yang rela mengusap umbel mu saat kau sedang salesma. Tapi itu geuleuh. Teu jadi!
min, pangmeserkeun ultraflu lah :( RT @kabehdulurr Ngacapruk heula lur jeung saya akh. 2 jam ka payun sareng mimin djancoek. Sok
disana kamu bahagia dengan dia, sedangkan aku disini nyeuri neureuy. Kamana atuh diaaaa! :(
setau saya kalo lagi pilek kudu banyak minum, banyak istirahat, banyak duit, banyak kabogoh, banyak kahayang tapi hoream cengkat.
goblog ih :( RT @FaktaGoogle Unta Baktrian adalah satu-satunya mamalia darat di Bumi yang dapat minum pejuh dajjal.
balad kiripik setan :( RT @FaktaGoogle Walaupun namanya mengandung kata 'french' namun French Fries (Perancis) ditemukan di Cikoneng.
batur libur, aing oge milu libur weh. Biar kaya orang pada umum nya!
daripada hirup kamu galau, ngeluh jeung ambek ambekan. Mending menta ka indung ameh dikutuk jadi batu giok. Puguh puguh berguna yah siateh
Lo gak suka pencitraan. Begitu ada org yg apa adanya, gak suka juga. Bingung kan lo?
Retweeted by vyolent attax
suatu saat nanti, saat duit ku udah teu kawadahan. Aku akan mengajak orang yang dulu memandang ku sebelah mata ke dokter spesialis mata.
Aku sdh lupakan semua kenangan kita termasuk sametan pulsa, idangan emih, neraktir batagor, kabeh pokokna mah. Jangan diingat lagi yah aisia
peluang seueur tapi beungeut pemaen new radiant jiga tukang mayungan kuda renggong.