Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

R I R I

πŸ™πŸ™ŒπŸ‘πŸŒΉSO#LANYLUQKe
Sana ganito din sa MOTTE. Less than 5k may meet and greet na. Pucha
NAKITA KO NA SILA SA BACKSTAGE PWEDE NAKO UMUWI. LOLJK HAHAHAHA 🌹🌹
First time ko mag GenAd hahaha tho not exactly dahil mall tour to pero Waaaaahhh LANY!!!! 🌹
idk how this is a thing, but we've got 2 more of these tomorrow. manila love 🌹S
Retweeted by R I R I
Showed this to my mom and she pointed out the members correctly. I'm not crying- #HappyExoLday #exo #EXOL3?? #exol3??
GOING TO SEE LANY TOMORROW. DO OR DIE. 🌹
β€œOur album went Platinum here, this is our biggest city!” ❀️
Retweeted by R I R I
I DIED πŸ˜‚πŸ˜‚MbJ
Single for more than half of this year and would probably be until 2019. πŸ’ͺ
Please tell me I'm not the only one who enjoys cold pizza πŸ•
L-1485 μƒμΌμΆ•ν•˜ν•΄ μ•¨μ΄μŠ€ πŸ’•πŸ‘‰#happyexoldayd#??#μ—‘μ†Œ
And I didn't realize it wasn't marked as completed until I read the last update fuuuuuccme 😭#bitinn
I just finished a minseok fic. Now I'm reading a Jongdae fic omg. WHY.
Choke me for refusing to buy Lany's and GD's latest albums bec "expensive" but pre-ordering all versions of #TheWarEXO after πŸ˜₯
GAGO bakit may feelings ako 😭�twitter.com/yulneck/status…I7
Coming home to dis bunch 🐢❀Z
During EXOrDIUM in Manila, I was at 117. CAT1 Standing was already where the stage was. Super lapit. Bakit ganito yung MOTTE?? 😭😭�twitter.com/philconcerts/s…Y6sL
HELP RT GIVEAWAY FOLLOW THE RULES & GET A CHANCE TO WIN THE WAR ALBUM + OFFICIAL & UNOFFICIAL GOODS 3 winners. PH ONLY Ends: aug 20
Retweeted by R I R I
HELP RT #KOKOBOPΒ  UNOFFICIAL PHOTOCARDS 150 per set 9 pieces, 8 members + 1 group Eta: aug 20 form: tinyurl.com/KOKOBOPPC
Retweeted by R I R I
FUUUCCCMEHH!!!! NOW I'M NERVOUS FOR REPACK I KENT ABSORB WHAT THEY HAV IN STORE 😭😭�twitter.com/zjsxzyx/status…QBNT
RIP EVERYONE πŸ˜₯vlive.tv/video/37805B?amp=1
Ni-let go ko na yung LANY last week bakit naiiyak ako ngayon? 😭
μ•Œμ•„μš”, λ‚œ μ•„λ¦„λ‹€μ›Œ γ…‹γ…‹γ…‹γ…‹
What if this life is already your 2nd but you're still fucking up?
Please read this.πŸ™ Thanks for helping us.❀ We are one!�Y1
Retweeted by R I R I
λ‚œ 배고파. μ‚Όκ²Ήμ‚΄ν•˜κ³  λΌλ©΄ν•˜κ³  λΉ™μˆ˜λ₯Όμ§„μ§œ μ’‹μ•„ν•΄.μ•„μš°γ…œγ…œγ…œγ…œ
#KoKoBop #Exo #TheWarEXO #?? the emojis are about to expire!!! Let's trend them before they do 😊
Gusto ko bigla pumunta sa LB dahil walang matinong mani-pedi-footspa combo +free juice dito. Na-miss ko yung serbisyong Metrohair. Hahahaha
Di ko bet yung latest version ng Itazura Na Kiss. WHY
Mom sent me a photo of our newly renovated kusina cabinets w/ the caption "Panisss". πŸ˜₯#parangawaaX
I want to marry deadpool.
How do people still find me on twitter tho??? Like yeah my icon but HOW??
SCHOLARSHIPSSSSSSS
Bakit walang Uber dito sa Bulacan?? BAKIT?
Lagi ko sinasabi ayoko na magtrabaho, di ko kaylangan ng pera. Pero pag nakikita ko mga presyo ng concert at album jusqpuh. Pengeh werk 😭
Parang sana na nag MuBank nalang ako sa Jakarta bakit ang mura nito?? (php10K+ lang) πŸ˜’twitter.com/EXOCASTLE/stat…e
It's official. I'm not going VIP this time (sorry GD)😭 I need to get tix for#NamJooHyukMNLL too FOR MY MOM. YOU KORYANS PLEASE LET ME LIVE😭😭
why does he look so unfazed? like this happens everyday djjsjs he really is exo's baby, they love him so much TT
Retweeted by R I R I
MY FRIENDS GAVE UP!!!!! WHAT TO DO??? μ§„μ§œ μ–΄λ–»κ²Œ????
NEED CONCERT BUDDIES (VIP/CAT1/2/3) kung san may kasama dun ako😭 been watching concerts solo for the past 3yrs PLS SEND HELP�#MOTTEinManilalp2
Gusto ko na magpalit ng username pero yung KokoBop wala pa ottoke???
HELP RT. INTEREST CHECK (No idea pa sa price) if I'll make a g/o for this, who's interested? Pls be ready sa money, baka mahal to eh ;;
Retweeted by R I R I
I watched Knowing Brothers EXO episode with my mom at hagalpak kami lol. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
I thank the Lord for the sudden turn of events. β€πŸ‘†
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.