Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Sedanur Kıran
83 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Okuldan eve yürüyerek dönerken tek başına cips yiyen çocuk montu pic.twitter.com/DZTeHe9Rv1
Retweeted by Sedanur Kıran
NOT: Bir insanın size mesaj yazma hızı size verdiği değeri gösterir.
Canımı çok yakmasına rağmen umursamıyormuş gibi yapmak zorunda olduğum anlardan nefret ediyorum.
Sınıfta öğretmenin söylediği bütün ödevlerden haberdar olan kız montu pic.twitter.com/I0ZlpIH094
Retweeted by Sedanur Kıran
Haftasonu; -Erken uyanırız -Sabah bi günaydın mesajı bile almayız -Hava hep kötü olur Napıyon haftasonu? Derdin ne bizimle haftasonu?
Gidisin koysa gulusum boyle guzel olurmuydu.. pic.twitter.com/d7gL4Xgut9
Belki o da içindedir diye onun semtine giden otobüslere binmişliğim var söyleyeceklerim bu kadar.
Retweeted by Sedanur Kıran
Birader o kız sen uyuduktan sonra ''Sıkıldım whatsapp?'' diye tweet atıyor ama yinede sen bilirsin, yengemizdir yani seviyorsan bişi diyemem
Retweeted by Sedanur Kıran
Susarak unutmak diye birşey yok, susmayarak unutmak diye de birsey yok, aslında unutmak diye birşey de yok
Retweeted by Sedanur Kıran
Türklerin pahalı anlayışı: Götünü satsan alamazsın.
Retweeted by Sedanur Kıran
100 kişiye suriyelilerden memnun musunuz diye sorduk 65'i suriyeli çıktı.
Retweeted by Sedanur Kıran
Ruh halim; Canım sıkılıyor ama hiçbir şey yapmak istemiyorum.
Retweeted by Sedanur Kıran
"Canımın içi" diyorsam olay bitmiştir.
Retweeted by Sedanur Kıran
instagram.kimlerbakmis.com ARTIK INSTAGRAMDA TAKİPÇİ ARTTIRMAK ÇOK KOLAY. HEMDE ŞİFRESİZ. UYGULAMAYA GİRMENİZ YETERLİ!!! pic.twitter.com/zQZWkZq3KL
Retweeted by Sedanur Kıran
2014 Özeti; -Tm,Tşk,Öd -Ice Bucket Challenge -Ben şok, ben iptal, ben wefad -O alırım bi dal -iPhone 6 -Haram -Acun Adriana
Sarjı gün içerisinde telefonuna yeten insanları kıskanıyorum lan;benim ki sürekli bitiyor.Günde en az 3 kez sarj ediyorum.
Hata bende yani uzaktan insana benziyodu
Hiç kimseyi yalan söylediğini anlayacak kadar tanımak istemiyorum
Her Önüne Gelenden Elektirik Alırsan Faturasını Ağır Ödersin... Cano
Retweeted by Sedanur Kıran
Shagi - mahzen <3 <3 repte soylermis sari kusum
Bozar mi sandin acilar ?
Hayat bize oyunsa bizde jeton cok
Farkin yoktu ben farkli baktim
Hep hayallerinde kalir bir hayal kadar uzak o
Ben mutsuzken, senin o gülen ağzına sıçarım ben.
Ben mutsuzken, senin o gülen ağzına sıçarım ben.
Retweeted by Sedanur Kıran
AŞK için ölmeli aşk, o zaman ask.. DUMAN..
Hala uyumayan öğrenci gibi öğrenciler bi FAV
Retweeted by Sedanur Kıran
Yarin okula giden babam sanki amk bi uyuyamuyom
Bugün dogum gunumm :D.s dunden beri kendime soruyorum nerden dogdum diye
TÜRKİYE'NİN ÖZEL DERS ARAMA MOTORU AÇILDI! ÖZEL DERS VERİYORSANIZ VEYA ALMAK İSTİYORSANIZ ozeldersalver.com TAM SİZE GÖRE. BEKLİYORUZ.
Retweeted by Sedanur Kıran
Eger bir kadin hala kalbini kiran adamın pesinden gidiyorsa bilinki o kadın dunyanin en sadik aşığıdır..
Çaktırmadan bakmak isterken, göz göze gelinen o an
Biz; - Özler ama yazamayiz - Bekler ama çaktırmayiz - Sever ama söyleyemeyiz - Haklıysan kabul etmez - Kızarsan kırılır - Kırılırsan kızariz
Okula gittiğimde hayvanat bahçesine gezmeye gitmiş gibi hissediyorum. Böğüren mi ararsın, anıran mı ararsın, her tür gerizekalı mevcut.
Seni unutma ihtimalim seni de üzmüyor mu?
Allah'tan Herşeyim Bom Bok Gidiyorda, Bi Aptallık Yapıp Birşeyleri Mahvederim Korkum Yok. Kafam Rahat Pırıl Pırıl Yani:)) Cano
Retweeted by Sedanur Kıran
hişşşt! iddaada 78,65 oranlı günün banko kuponu yayınlandı.. herkese bol kazançlar.. macvurgunu.com
Retweeted by Sedanur Kıran
"Ne öpülesi gülüşü vardı ama."
Ne güzel hayallerimiz vardı, nasıl da göt olduk.