Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

radness

Let's settle this 😤 which is better ? Vote then retweet !
Retweeted by radness
There are some people who want to want love more than they actually want it. Stay away from these people.
Retweeted by radness
Ok @PLLTVSeries bye bitches!!! Dont ever come back with new girls!!! #PLLFinale
I knew there was a purpose after the adison gang smh #PLLFinale
OMGGGGGG WHAT DA FUQQQQQQ MONAAAAAAAAAAAAAA IM SCREAMINGGGGGGGGGG #PLLFinale
Ok but mona has a doll fetish #PLLFinale
Monaaaaaa dont do a cliffhanger #PLLFinale
Lmao the writer is the photographer dead #PLLFinale
Bitch you are crazyyyy who punches their mother 😂#PLLFinalee
Ok but guys, jenna didnt save the girls. She spilled the tea bcz of toby and she doesnt want him to be hurt.. idk #foodforthought #PLLFinale
Ok but why is mona in the dark ??? #PLLFinale
JENNAAAA KNOWSSSSSS OMGGGGG #PLLFinale
THE HORSE KNOWS ITS NOT SPENCERRRRRRR #PLLFinale
Tbh if mona was AD Im sure everyone would have been more than happy. Cuz she deserves the part. #PLLFinale
Ok but spencer is smart #PLLFinale
The reason Alex did all this is still not convincing!! Smh everyone got all the fame now they dont care about quality #PLLFinale
IRS FUCKING WREN'S BABIESSSSS THIS IS NOT OKKKKKKK THIS IS MESSED UPPPP #PLLFinale
girl i'd be crying too that wedding dress is hideous lmao #PLLFinale
Retweeted by radness
Give me back my 7 years... smh #PLLFinale
Ok. You did wrong! Wasted more than half a thousand fans' time! Cece's reveal was actually better than this. Not gonna lie #PLLFinale
Ok this is not ok!! Not what we anticipated!! They writers ran out of ideas clearly!! Dafuq #PLLFinale
Wren didnt knooooowwww #PLLFinale
DAFUQQQ A BRITTISH SPENCERRRRRRR #PLLFinale
Twin theory confirmed bitches #PLLFinale
We have been getting all these romantic vibes the first hour. The next will be an emotional roller coaster just saying #PLLFinale
Spoby is coming back bitchesssss. Who is exciteddddd ??? #PLLFinale #PLLEndGame
The moms are back and slayingggg #PLLGameOver
THIS IS NOT OK MY MENTAL STATE CANNOT TAKE THISSSSSS #PLLGameOver
Is anyone else thinking AD might be a group ????? Like ??? #PLLGameOver
Ok but commercials should be short for today cuz its #PLLGameOver day
#PLLGameOver #pllendgame My face when I saw Melissa in the black hoodie
Retweeted by radness
Please dont tell me melissa in a black hoodie is the reveal smh #notsatisfied #PLLGameOver
MELISSAAAAAAAAAAAAAAAAAAA #PLLGameOver
Ok should we be worried about mona not being at hanna's house ? #PLLGameOver
JENNA WOULD HE A KILLER ANTI BULLYING TEACHER #PLLGameOver
ITS HERE. BRACE YOURSELVES BITCHES. PLL END GAME IS GONNA BE FATAL #PLLGameOver
you can usually tell how much (or how little) someone cares about u by how often they ask about ur life vs how much they talk about theirs.
Retweeted by radness
#Fetenationaleduquebec THIS IS NOT OK!! WHAT THE FUCK IS WRING WITH THE ORGANIZERS!! FIX IT! SHAME ON YOU ALL. twitter.com/hugoodoherty/s…
If someone hurts you once, that's on them. If you don't set a boundary and they do it again, that's on you.
Retweeted by radness
Remember, no response is a response.
Retweeted by radness
Meditate with me on Simple Habit. Sign up today to claim 2 free weeks of premium ($6 value): simplehabit.app.link/GGeLHJtP6D
I'm currently typing from six feet under, because I'm listening to Melodrama with headphones...Yes beech, I'm dead!
Retweeted by radness
If I'm extremely flirtatious with you, I'm not interested. If I'm not flirting, I want to marry you. There is no in between.
Retweeted by radness
Attention, public announcement 🗣 NOBODY IS ON LORDE'S LEVEL!
Retweeted by radness
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.