Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Dope Tweets™
WTF is Justin Bieber WEARING!?!?! goo.gl/yoAdp
One loyal girlfriend is worth more than a hundred hoes
The only time I can deal with Monday's is when it's summer.
A little jealousy in a relationship is good, it's nice to know someone is afraid to lose you.
We don't lose friends. We just learn who our real ones are.
DANG CAN I GET SOME GOOD MORNING MENTIONS???
Helpful weight loss tip: Don't eat so much, you fat piece of shit.
Man I'm never eating ice cream at night than go to sleep right afterwards again :/
"@WtfObeyJay: @iAmNia_Nic0le because he spits real shit ; )" most definitely!! :)
Retweeted by Dope Tweets™
It's going to be a beautiful day today. And it's going to be wasted in school -.-
So excited to waste this beautiful day in school!!!!
Retweeted by Dope Tweets™
When they can make you smile through a text message >
If I'm attracted to you, I'll probably act awkward around you.
I don't see how people listen to Tyler the creator. Dude is so weird 0.o
👧 Bae ? 👦 Huh ? 👧"Are you going to sleep ?" 👦"Naw I'm up 2mins later.. 👧"Bae.. Bae.. BAEEEE" 😴 *Silence* RT If You Done This
"@WtfObeyJay: “Black girls with acne looks like a Nestles Crunch Bar” 😭😂🔫" llah damn.
Retweeted by Dope Tweets™
"@WtfObeyJay: “Black girls with acne looks like a Nestles Crunch Bar” 😭😂🔫" Ctfu!! Bruhh im done lol.
Retweeted by Dope Tweets™
“Black girls with acne looks like a Nestles Crunch Bar” 😭😂🔫
Ugh! I Hate Getting Up @ 6 am :(
Hi New Followers ^__^/
Summer needs to hurry the hell up!
Get ready for @_IFKR FOLLOW TRAIN :-)
Why the hell do I always say the most retarded things when I talk with my crush? Why.
Don't waste your time giving someone a second chance, when there is someone better out there waiting for their first.
Goofy girls make great girlfriends.❤
Don't call me yours if you're flirting with someone else.
Second chances are rare and often not deserved. Use your first chance wisely.
If you ever get caught sleeping in school, just put your head up and say: "In Jesus name, Amen."
We fight, we kiss, we hug, we text, we talk, we argue, we laugh, we smile, we love... That's us.