Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
raudafa syam
72 followers
Nganter kontrol Bapak Dan di buka jahitan itu yaaa .. Ngeriiiii ya Allah :'(
Retweeted by raudafa syam
Cari Followers Itu Ternyata Gampang! Serius Deh, Coba Aja Buka is.gd/Y6UY3s?349 Lagian Gratis Kok follback
Buktiin jangan cuman omong doang, dapet 70 Follower+ dari aplikasi ini > is.gd/Y6UY3s?947 < work no TIPU-TIPU! follback
I have a new home page here twiends.com/rdafas - check me out!
#Aries is the powerhouse of the zodiac. Big muscles, big attitude, big everything.
Retweeted by raudafa syam
#Aries want quick results. They don't have time to wait.
Retweeted by raudafa syam
#Aries ignore texts.#Aries let phone ring. It's nothing personal, but people need to realize that sometimes #Aries just don't wanna talk.
Retweeted by raudafa syam
#Aries has a kind heart but can be mean as ever.
Retweeted by raudafa syam
Di Pesbuk asa loba anjir nu statusna "I'm single and it's complicated." Jomblo mah jomblo we, tong loba kahayang lah! :)) #KAW
Retweeted by raudafa syam
RT @fnygt: kecerdasan orang itu bisa diasah. pinter atau nggak orangnya sih ya tergantung pinter-pinternya kamu ngasah aja.
Retweeted by raudafa syam
Orang kalo terlalu dikekang pasti bakal cepet lepasnya,, ibaratnya pasir kalo digenggam terlalu kuat pasti cepet abisnya *mengutip
Retweeted by raudafa syam