Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Nasiruddin Rasyid
356 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Kita lihat siapa yang tahan 😼
Ya paling tidak dapat yang lebih baik lah
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Cie yang sekarang udah seumuran sama aku @dpandann
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Selamat pagi kamu yang udah dapet lampu ijo @dpandann
JANGAN SAMAKAN AKU DENGAN ORANG YANG TAK LAGI PEDULI PADAKU ITU!
Kapan eaaa“@Berty_larasati: Lha le dolan ro aku kapan? @dpandann: @rasyidnasiro ayoook.. Kapan? Sekarang?"”
Retweeted by Nasiruddin Rasyid
Lha le dolan ro aku kapan? @dpandann: @rasyidnasiro ayoook.. Kapan? Sekarang?"
Retweeted by Nasiruddin Rasyid
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Sing rung sholat ndang sholat, sing ra sholat ndang di sholatke :v
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Cuma bisa nikmatin tahun baru di Apartemen nya Pakde :D
Bukan karna gue yg berubah, tapi karna sikap lo yg bikin gue jd berubah! :)
Retweeted by Nasiruddin Rasyid
Komunikasi itu penting dalam setiap hubungan.
Retweeted by Nasiruddin Rasyid
Don’t lose yourself trying to love someone.
If you can’t deal with my sarcasm. I can’t deal with being your friend.
Retweeted by Nasiruddin Rasyid
Aku tanggal 5 wes back to school -,- RT "@rasyidnasiro: @aninnadia awal bulan januari"
Retweeted by Nasiruddin Rasyid
"@rasyidnasiro: Bahkan aku terlalu lelah untuk merasakan sakit"
Retweeted by Nasiruddin Rasyid
Bahkan aku terlalu lelah untuk merasakan sakit
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Iyo aku ki nang jogya. Balimu emang kapan ? RT "@rasyidnasiro: @aninnadia tenane? Aku dilit meneh bali lho"
Retweeted by Nasiruddin Rasyid
Aku wes nang jogya ki haha. #explore jogya yo lee RT "@rasyidnasiro: mbok ayo dolan Jogja @aninnadia"
Retweeted by Nasiruddin Rasyid
Ngapain kita galauin orang yg gak pernah nge-galauin kita? hehe
Retweeted by Nasiruddin Rasyid
Tertarik itu wajar, tapi kalo lebih dari itu yaa namanya gampangan.
Bukannya aku ngasih tau kalian yang lebih tua, tapi aku memang enggak suka cara kalian.