Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Vaffanculo ◢◤
289 followers
Today stats: 2 followers, One unfollower and followed 3 people via Unfollowers.me
Pakai sexy sexy , bila orang nak pancut tak nak kasi . Alahai :P
Retweeted by ??mir ?L Pacino?
-..- bila pulak aku cubit peha dia..
Hahaha, kau terangkan at aku, satu apa aku tak faham...
Setiap hari aku tengok dia, cara dia bergurau dengan lelaki..aku sabar je..aku bergurau pon manada macam tu sekali..wey bengang tahu tak!!!!
Kau sikit2 nak marah orang...aku tak faham betul laa kau nie....pfftt..
Salammusik - Tanya Sama Itu Hud Hud
P.Ramlee - Dendang Perantau
Kalau aku jumpa kau , aku teringin nak sepak kau . Tolonglah tunaikan permintaan aku ni .
Retweeted by ??mir ?L Pacino?
And the best part lepas cuti raya , terus trial SPM and I was like pfftt already :3
Retweeted by ??mir ?L Pacino?
@RadnazIV mana ada , bukan sebab tu . tapi sbb aku tak balik kampung , mak aku kerja plakplak
Retweeted by ??mir ?L Pacino?
@RadnazIV Goodmorning budak bajet :* hahaha jkjk.
Retweeted by ??mir ?L Pacino?
#100FactsAboutMe kuat menangis , suka melawak , gedik , poyoo hahaha #JujurPlak -..-
Retweeted by ??mir ?L Pacino?
Today stats: No new followers, One unfollower via Unfollowers.me
The awkward moment when everyone is talking during the class but the teacher only hears your voice
Retweeted by ??mir ?L Pacino?
So many thoughts yet so little words
Retweeted by ??mir ?L Pacino?
John Mayer - Wildfire
"Ramadan masih didakap doa merdu syahdu solat Tarawihnya; dan enam helai daun puasa sedia gugur dari tangkainya." A.Samad Said