Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

QbabyOfTeamQ

Chipotle bowl with nacho cheese Doritos
Caught up on your ex still I can get you past it..
My Gs last night I was at brothers lit. Someone approached me like you need the mic I heard of you and your musics dope!! Best fuckin feelin
It's been one good ass week!
not gonna hold yall up. for my birthday i kinda want 4-6 big booty females bouncin that ass in my hotel room while i throw money πŸ˜‚πŸ˜‚
aye i love my bestfriend she always knows the right shit to say to keep my spirits up!. last night i had er weak doe
I'll ignore tf outta you if I feel you being extra..
Motivating your man in music is being front row singing his songs and playing your role, not evil eyeing the fans that want your spot
Changing my scenery to see the bigger picture in life..
Quaker steak then my babies dance practice 😍
The difference between me and other artists is they aint made it yet and treat they support like they fans. my support becomes my fam
Been in love a couple times but homies lets just face it. when you gotta dream like this its better off to pace it.
What's the company when we don't have the chemistry? Baby what's the purpose of feeling you, you not into me..
Get you somone who's already happy with themselves. Otherwise it's just a battle for who has more of your happiness
NY in a month.. Chicago.. La.. ATL.. Vegas in September.
I walk in events and get more love than the people who threw it. I talked to yo bitch she wore my shirt and you knew it.
Understand making the same moves with the same people on the same level in the same camp isn't progression. You're at a stalemate.
Takes real character to support someone who isn't your immediate friend.. most these niggas that claim they 100 only 10..
The next girl i date gon be middle eastern so i know that pussys "bomb" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
eli put these pictures up and i got 30 friend requests 2 nudes and some mc thirsties in the inbox.. life is picking up i suppose πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
So out of all the pictures y'all could use, you use a mugshot? Never fails man. twitter.com/meghanmongillo…
Retweeted by QbabyOfTeamQ
This nigga Vince just classified me as a alcoholic... πŸ˜‘πŸ˜‘
The trust got lost. But that's the cost with fame...
Listen to Twisted Ft. Priscilla Ross by QbabyOfTeamQ #np on #SoundCloud soundcloud.com/qwavaise-teamq…
Give me a woman who knows the words to my music...
We trust what we believe in.. but looks can be deceiving
she just like the motive that i come with and the vision. compatible in ways but our true purpose is missin
situations.. will arise, in our lives but you gotta be smart about it..
working on new music driving.. this shit gon be heat
shes falling but she doesnt think youll catch her.. cause her last relationship was a disaster
good ass night!! i needed this
Falling in love now, loosin control now..
Need some of that bust a nut head.. the type of head that make your butt cheeks clinch the bed.. it's been a while
I fuck with my friends because they real enough to tell me when I'm fuckin up too.. most mfs now n days make excuses for they friends
#Pettylicious dont ever try to be funny bitch..
These new #TeamQ shirts are comfortable af!!
Too many Seasonal Rappers....
I hope my memes made everyone's night bout to eat and make these missed calls..
Me in school 😭😭SvS
Ain't gon hold you up... this Is the perfect example.
Had over 150 ppl at the party Saturday thank you to everyone who came thru!!! All the performers did they thing.
Hotta den a nigga in a sweater take dat bitch off. Ima put the d up in her mouth n she gon switch jaws
Mann i absolutely hate when people call my phone non stop. if im busy im busy ill get back to you
Talkin that shit with your back to me, just know it always gets back to me
last night my dumb ass was walking around with my shades on and smacked the door
My Gs im so ready to turn up with all yall we gonna be so lit!!
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.