Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Winda D. Putri
Perasaan masih ga enak sampe hari ini
Bahkan disaat-saat terakhir hidupku, aku hanya memikirkan kamu.
Sunday = That one way where you just wanna stay in bed all day.
Retweeted by Winda D. Putri
I'm fine. But not at all.
So like.. Shake It Off is #1 on iTunes and pop radio. 1989 is #7 right now @iTunesMusic Just a an update that I'm FREAKING OUT. #thankyou
Retweeted by Winda D. Putri
I miss you, but I know you don't care.
Retweeted by Winda D. Putri
I miss you a lot, you don't even know.
Retweeted by Winda D. Putri
I hate missing someone and not being able to do anything about it.
Retweeted by Winda D. Putri
At the end of the day, it's always you..
Retweeted by Winda D. Putri
I didn't say "I Love You" to hear it back... I said it to make sure you knew.
Retweeted by Winda D. Putri
I could never hurt you the way you hurt me.
Retweeted by Winda D. Putri
Lebih baik tidak tau apa-apa. Daripada terlalu banyak tau namun sangat menyakitkan.
Every time my phone vibrates, I hope it's you.
Retweeted by Winda D. Putri
why can’t periods just last for like an hour, like okay you’ve made your point, I’m not pregnant you can leave now
Retweeted by Winda D. Putri
Kebangun dan tak bisa tidur lagi -_-
Ini kenapa perasaan gak enak banget :|
mengingatmu terlalu menyakitkan.
Somewhere Over the Rainbow (from "the Wizard of Oz") by Judy Garland — path.com/p/2J4hXn
hari ini dukung uzbekistan!
jahat sih. malesin.
setiap lagi bener2 dibutuhin pasti ga pernah ada
"bibirnya bisu..." :)
The people who we love the most are the ones who make us cry the hardest.
Retweeted by Winda D. Putri
Betapapun tangismu begitu tulus, dia yang tak memedulikanmu tak akan pernah menghargai tangismu. :)
Retweeted by Winda D. Putri
buat ngestalkpun sekarang udah gak bisa :')
Bukannya ngurangin masalah kamu malah nambahin masalah :'|
maaf kalo aku gangguin kamu. aku cuma lagi butuh kamu. aaku cuma ga bisa selesein masalah ini tanpa kamu.
disetiap tetesan air mataku, ada nama mu yg mengalun dengan kenangan manis yg kita miliki. yg bersarang di otak ku dan smakin menyakitkan.
Ada kebencian yang tersimpan dari sorot matanya. Yang sering kali kutemukan ketika dia menatap ayahnya. Aneh… — path.com/p/2BfjdA
River Flows In You by Yiruma — path.com/p/Lo5Jr