Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Start my free promotion! Twiends helps you grow your twitter following quickly and easily.
Putra Piliang
1,385 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Lo minta barang tapi harganya sama kayak sebulan gaji pacar lo. Hello. Otak di pala apa di pentil?
Retweeted by Putra Piliang
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower and followed one person via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Watching Guardians of the Galaxy — path.com/p/4BHZbM
Sial obat ketinggalan segalaaa!!!
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Sial, pagi pagi bibir sobek.
RT @MauTau_gak: Pria hanya akan bersenang-senang dg wanita nakal, karna dia tidak akan menjadikan wanita nakal itu ibu dari anak2nya kelak
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, 2 unfollowers via uapp.ly
RT @zarryhendrik: Mungkin aku hanya perlu mengakhiri, bukan menunggu lagi.
Aku nggak minta bukan berarti aku nggak mau. Aku nggak ngomong bukan berarti aku nggak tau.
Retweeted by Putra Piliang
Gapapa deh kaya, asal cantik.
Kalo jodoh gue sih di tangan raisa, gimana kedepannya tergantung sama dia.
Jodoh di tangan tuhan? Jangan ngawur ah ~
Today stats: One follower, 2 unfollowers via uapp.ly
Jadwal kuliah ini macem kotoran, selin!
Siaaal binder gue di kosan *:"&(/+2*82"&#&0&"&
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Hidup jangan di bikin susah, bawa santai kaya di pantai.