Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
täng☯
Niggas be like "I just want to kiss you, fuck you, date you, call you every night, constantly chill w/ you.. I ain't ready for a title tho"
You slowly just lookin corny to me, just like the rest of em 😴
hypocrites are annoying as well
Retweeted by täng☯
can't stand negative people
Retweeted by täng☯
retweet if a girl from your high school got pregnant before she graduated
Retweeted by täng☯
Be the type of person that you want to be friends with.
Retweeted by täng☯
in this life you cannot put anyone's feelings before your own
Retweeted by täng☯
Michelle is literally my baby 😂💖💖☺️ we are a package deal tbh
Retweeted by täng☯
"Im the n*gga with hair singin bout poppin pills fu**ing bi**hes living life so trill" @theweeknd
Retweeted by täng☯
communication is 🔑🔑🔑🔑🔑🔑
Retweeted by täng☯
When bitches use fat as an insult when you call them out on being a thot, home girl can lose weight you can't unslutify ya self boo
Like she be gettin in this shit cause she's petty AF but she gets it from me trust 😊
When bitches come for Nicole's head idc who is wrong or right I'm ready to spaz
@wildthorn_berry ill stimulate something alright ((((((((;
Retweeted by täng☯
10 minutes left, what joy ☺️
I deadass be preaching for no reason lmao
ACCURATE AF'! But let them keep messing with these hoes, they'll realize eventually how many little of us there are😌twitter.com/wildthorn_berr…7
Retweeted by täng☯
Having thick hair is a blessing and a curse lol
We all obsessed over something we can't have.. Prob why 90% of these niggas feen over pussy 😇
@wildthorn_berry I think I have a birthday party to go to if not I'll let you know
Retweeted by täng☯
If you sleep on a female who has all the qualities you ask for in a woman then don't complain that you're lonely
everyday ? we need to hangout then I'm always in the house 😂twitter.com/wildthorn_berr…w
Retweeted by täng☯
@wildthorn_berry bout to look like a snack even tho you already do 😛😘
Retweeted by täng☯
I acknowledge when the nigga I'm fucking with is the shit.. But nigga I'm the shit too df so fuck up and I have no problem bouncin
My hair cut is gunna look so cute when sweater weather comes ☺️
Should I listen to everybody or myself? Cause myself just told myself you the motha fuckin man, u don't need no help!
Retweeted by täng☯
If you don't know how to do that and enjoy it then you have some issues being independent lol
I be out like everyday but I truly don't mind staying home relaxing, reading, watching tv by myself.
I'm a social nigga but I love my alone time.
Retweeted by täng☯
Im ready for 🍁🍁🍁 🏈 🎃 👻 🍁 🏈🏈 🎃 👻 🍁🍁 🏈 🏈 🎃 👻 🍁 🏈🏈🏈 🎃 👻 🍁 🏈 🏈 🎃🎃🎃👻👻👻
Retweeted by täng☯




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue