Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
täng☯
It's really sad how shitty life really is
I wumbo. you wumbo. he she me........wumbo.
Retweeted by täng☯
I just need a day off from reality, just a day without people, problems, and all the bullshit that runs through my mind.
Retweeted by täng☯
Bad drivers are always like "But did you DIE??" Oh, so not KILLING me means you a safe driver...
Retweeted by täng☯
Words never meant shit , they just good to hear 😴
Retweeted by täng☯
WHO CARES IF DRAKES DOSINT WRITE HIS OWN LYRICS HALF MY HOMEWORK IN HIGHSCHOOL WASINT MINE 💯😂😂
Retweeted by täng☯
Aw I can't wait to see my ladies, never get tired of it 😂❤️
The squad is definetely lit tomorrow night 😎
I miss place things I'm sorry if I lost you
Retweeted by täng☯
think about me like I know u will 😉
Retweeted by täng☯
Perfectly describes my high school experience 😭�De
Retweeted by täng☯
@ComplexMusic how about an apology to drake you hot dog water lyrics with money bum
Retweeted by täng☯
The videos Michael just sent me.... Why am I friends with this kid lmfao
I put myself in pretty shitty situations where I don't realize what I'm doing till after BUT I always manage to avoid completely fucking up😂
Usually I'm always ranting to that nigga about the dumb shit that happens to me lmao
Does Michael actually have gossip to tell ME for once? 😂
I feel like such a failure 😭😭😭
Retweeted by täng☯
#TodaysKidsWillNeverKnow the struggle of abc texting, hitting a key 3 times just to get 1 letter 🙈�ot
Retweeted by täng☯
I am way too naive when it comes to going out late lol
@wildthorn_berry damn, Ik Davis's trying to plan a trip to the beach. Maybe next week?
Retweeted by täng☯
Breaks my heart whenever there's a death in Waterbury, whether I knew him or not he's a loved one to somebody. #RIPMikeO
Retweeted by täng☯
If it's not one thing it really is another😕
Retweeted by täng☯
I'm gunna pretend that didn't happen lmao 😒
I'm hungry but there's like nothing in my house
Me and my sister always say there's a difference between the friends you party with and your real friends 😂 I'm like why is that so accurate




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue