Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Amma Universe
They really making the fallen ones GREAT and making The Most Highs seem evil aka AnuNaggas & AnuNaggis. Go Figure Elohim now evil LOL
Retweeted by Amma Universe
NEVER TRUST THAT "BESTFRIEND" SHIT πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ™…πŸ™…πŸ™…
Retweeted by Amma Universe
β™₯β™‘β™₯β™‘β™₯β™‘β™₯β™‘β™₯β™‘β™₯β™‘β™₯ Authentics by @DUCKWRTH
Sleep is the cousin of death. Can you really be surprised after eating a bucket of death I mean chicken that you get sleepy?
Eye got healthy vending machines for your business/organization at pausatronicvending.com
Retweeted by Amma Universe
Nooooo! I'm pretty sure this is love #DUCKWRTH
Those who have a problem with being CORRECTED, have no intention of being CORRECT.
Retweeted by Amma Universe
#LRT brought tears to my eye so beautiful
You must destroy those old, terrible ways of thinking. Every thought should be to help yourself or others. Having hate and anger kills you!
Retweeted by Amma Universe
Deep! "@ThaReal_KingTut: You think you original? You ain't original .. You were programmed to be you."
"@TheGoldenMirror: Outgrow what you were born into. Don't let the limitations of your background reduce the height of your potential."
My timeline tho >>>
"if religion was the key, if god and jesus are the keys, black people would have been free a long time ago, as much as they pray" - my mom
Retweeted by Amma Universe
Niggas gon spell check you but don't want to check labels on the food they eat.. fuck that demon infested human
Retweeted by Amma Universe
everyones on their own journey, no matter how much people try they cant hide how unique they are, ppl gonna hate anyway just be yourself
Retweeted by Amma Universe
If it made you mad maybe you need to reevaluate your definition of life. #ijs
"@MsEmaje: A lot of celebs (your idols) here are slowly bleaching their skin even your precious beyonce its "cool" to be pale now"