Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
George Rolls Hard
herbal medicine 11,730 followers
I WASNT BORN WIT MY SWAGGER, I GOT DAT SHIT FROM SQUATTING HEAVY AS FUCK BRUH
When I die write "this bruh is tweeting in the afterlife fam" on my tombstone
Just cause today is a holiday doesn't mean I get a break, you know I'm in that gym getting my swag on, gotta keep it 3hunna
Money is the anthem of success, so put on mascara and your party dress
Remember how you made me crazy? Remember how I made you scream?
If you don't text me back within 5 minutes you can just assume that I called you a stupid bitch for not being more attentive
RT if you're high or drunk already
It's not a real holiday unless the snapchat team has a video for it
Damn Imma be 24 next month 🙊
I'm a horrible person but I would never leak someone's nudes. I'm not trying to ruin sometimes life.
Retweeted by George Rolls Hard
If she ain't inviting you over to her crib, den you aint shittt
"WE STARTED WITH FESTIVAL TRAP, WE'RE ENDING IT WITH FESTIVAL TRAP BITCH" -- Carnage
Textin 10 dimes, imma keep it one hunnit
I'm just a notch in your bedpost, but you're just a line in a song.
Retweeted by George Rolls Hard
RIP I just killed the club
If you delete your twitter, I delete you out of my life
Bang me on a cam site so I kno it's real
I wanna get so muscular that the sidewalk cracks when I walk down the street
IF SHE DON'T TEXT YOU FIRST SHE'S FUCKIN SOMEBODY ELSE
Retweeted by George Rolls Hard