Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want more twitter followers? Find out how.
M.K ☺️
146,061 followers
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for M.K ☺️”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Güneşin bir daha doğmadığı bir güne uyanmanın ne demek olduğunu hissediyoruz.. Güneşin yokluğunda Üşüyoruz!
ATAM huzur içinde yat, izindeyiz..
Doktorlar, çenesi kırılan Necati Şaşmaz'ın bundan sonra konuşabileceğini açıkladı.
Apple, iPhone 6 Plus'ın bükülme sorununun bir sonraki IOS güncellemesiyle çözüleceğini açıkladı...
Herkes şok iptal olmus aq
Sabah okul mu var simdi ananı avradını ya
İ see tivitine fav kasmaya çalısan mal.
Seni üzen insanlarla arana mesafe koy.
Sonra, yazar yazar silersin ve söyleyemediklerinle kalırsın.
Mutluluktan agladığımı hiç hatırlamıyorum ama sinirden güldüğüm çok oldu.
Sadece yanlış şehirlerde yaşıyoruz o kadar.
Dünyanın en saçma sorusu: Para lazım mı?
Bir şeyi kırk kere söylersen yorulur.
Ah bu şarkıların gözü kör olsun
İos 8'in bi duvar kağıtları güzel
İos 8 yüklenmesine 16gün kaldı..
Adam nasıl özlüyorsa fotoğrafı icat etmiş
Bu ne lan iğrenç olmus twtr güncellemeyin sakın
Ne iğrenç şeysin sen pazartesi
Bi şekilde gelip geçiyor zaman
Ne kadar zenginsin testini çözerken internet paketim bitti??
Annemle babamı çok kıskanıyorum, asla onlar kadar mükemmel bir evladım olmayacak.
En olman gereken zamanlarda olamayacaksan. Git zaten.
Arkamdan "parayı buldu bizi unuttu şerefsiz" diye konuşsunlar istiyorum.
Genelde çok istediğim bişeyin olması için hiçbir şey yapmıyorum.
Ben bu hayattan sadece olmayacak şeyleri istiyorum galiba.
Öyle sandım değilmiş.
Aslında zamanın bize ihtiyacı vardı.