Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
sya ske stalk awk
48 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Budak st cuma tau pandang rendah kat org ke?aq dulu kelas st takde pon macam tu semua aq kawan
jujur sial aq ni jenis yg kelam kabut
seronok pulak balik ngan dia tadi
sejak pindah kls ni ade tk budak st2 rindu aq eh?
sial la dapat topic gila susah
bola sepak ke futsal ah?
Why i feel soo happy when i chat with you?
ANAS NAJWA NGAN @serene_rene98 SAMA JE PERANGAI
lol peminat kat sini tak nak pandang
2 org awek aq buat hal la
err dunno NTG ntah -.- XD @serene_rene98 sya dah biasa dengan answer awk
aq ade maruah la sial
I don't care about your age , weight , height , gender or skin color . As long as you respect me, I'll respect you .
ONE,TWO,THREE,FOUR!!! I WANT U I NEED U I LOVE U
satu pandangan saja ku telah bisa cintai kamu
GM nk beli jersi lps tu buat nama
AHHHHHHHH!!!!!!!!! sakit lengan luke la
woooo hoooo jalan jalan kat bukit tinggi tadi
sampai hati awk buat sya menunggu