Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
Çapulcu-Türk
104 followers
Milletin karizmatik karizmatik imzalari var bense bi attigim imzanin aynisini bile tekrar atamiyorum.Zalimsin hayat.
Kod adı: öğretmen Yaş: 25-50 Özellikleri: iğrenç espriler, düşük sözlü notu, kazık sınav, o arka dörtlüyü dağıtıcam tehdidi.
50.000 Kadın Taraftarıyla bugün Şampiyon !
İlkokulda metal kalem kutusunu yere düşüren o mal çocuk yüzünden panik atak oldum.
Sooowwwww ve goolll 1-0
Haydi Fenerbahcem bu özel gunde al bu maci <3 #HerzamanheryerdeenbuyukFener
Özkanları şampiyoonnn yaptikkkk !!!! fb.me/2QJu8ifMp
Şampiyon yaptikkk !! Özkanlarrrr fb.me/3exPhqZQN
Boyle gulerler melooo :D
Şampiyon olduğumuzda bizde boyle gulucez :)
Bide nasil gülüyo oç.
Sonunda artik o kartin sana cikmasi lazimdi
Ve mac basladi hadi fenerbahcem <3
Evet Hocam ben çok biliyorum. Evet hocam kitabımı unuttum ama kendimi unutmadım. Evet hocam komik bir şey var... fb.me/6vwatwIwQ
Alacakaranlık Filmi Gibi Maşallah :D fb.me/3fvLKjsSI
Bu Özel Günde Galatasaray'a Başarılar Dilerim.
İzmir'e 11 Yılda Ne kadar Yatırım Yaptık? Diye Soruyor . Çıt Yok. Nerden Bilsinler İzmirli Değillerki ?
Tayyip İzmir'de Miting Yapıyor.. İşin İlginç Tarafı Mitingde Hiç İzmirli yok :)
Medcezir'den Berkin göndermesi: ''Kenardan yürü yoldan değil, karşına kimin çıkacağı belli olmaz.'' dedi fb.me/1lYzoyjWN