Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
OnurGüneş ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ
16,986 followers

Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Matematik Gibiyiz, Ne Sevenimiz Var Nede Anlayanımız
Bazen Sarılacak Kimsen Olmadığı İçin Uyumak İstemezsin
Bunlar Gol Atmayacak. Bi Karışıklık Olup Kupayı Biz Alsak Bari
Birde Bu Tırın Önüne Gelip Fotoğraf Çekilenler Yok Mu 😂😂
Yalovada sıkıntıdan ölecem mk kimse yok mu lan burdan
Yalnızlık , Telefondaki Bütün Oyunlarda Rekor Kırmaktır
Yalova Merkezdeyiz Bütün Beşiktaşlıları Bekleriz pic.twitter.com/H1p0ka778P
BEŞİKTAŞ AŞIKLARI AN İTİBARİ İLE YALOVA MEYDANDA TARAFTAR TIRI İLE YARIN SATIŞLARIMIZ BAŞLIYACAKTIR HEPİNİZİ BEKLERİZ
Peki ya bu feribot sırasına ne demeli bi saat oldu mk
ŞURDA KÖŞELERDE BİYERLERDE CANI SIKILANLAR VARDIR BILIYORUM
Bu Gün Yeni Futbolcular Öğrendik :D :D Koyt - Van Persi - Şınaydır - Aguera
Son Hazırlıklar Tur Başlıyor Beşiktaşlı Arkadaşları Taraftar Tırına Bekleriz pic.twitter.com/vSlWt9qOOa
İsim : Kuyt Okunuşu : Kayt Spikerin Okuduğu : Koyt, Köyt, Kuyt, Küyt, Kit, Keyt, Köt, Kot, küt,
3. Golün Tekrarını İzlerken 4. Gol Oldu 4. İzlerken 5 Oldu Bugda Kaldım
Gözlerimde Oruç Tutuyo Uykuya Aç Kendileri 😲
Dünyadan Daha Hızlı Dönen İnsanlar Var
Ben Allahın "A" sını Küçük Yazdığımda Günaha Girmekten Korkuyorum, Adam Allah Yok Diyor Cesarete Bak
Aynı Yıldızın Altında İzlemeyen Kaldımı
Artık Sevişmek İçin Yapılıyor Sevgililer 😎
Seni Seviyorum Ama Bi Uyku Değilsin
Twitterda Az Akıl Olsa Bizi Burdan Kovar 😁
Tatil Lan Tatil Bu Ne Uyumasından Bahsediyorsunuz
Güzel Olmanla Benim Olman Arasında Çok Büyük Fark Var
Twitter'ın 140 Karakteri Dünyadaki 140 Kuş Türünü Temsil Etmektedir.
İlk Vine Tepkilerinizi Alabilirmiyiz :D :D fb.me/2jIrJrJnw
Götünü Tavanda Unutmuşsun Dikkat Et Avize Girmesin
ÖZEL NUMARA = BEDAVASI OLAN PİÇ ARKADAŞ
AĞZI OLANIN KONUŞTUĞU DÜNYADA BEYNİ OLANINDA DÜŞÜNMESİ GEREKMEZ Mİ
Angaranın Dikmeni Başlarr bebelerrr 😂😂
Peki Şirinlerin Hepsi Şirineden Mi Oldu
Çişim Gelmedi Diyemiyosa O İlişki Olmamış
Sivrisinek Kadar Yavşak Bi Canlı Türü Daha Yok Kovuyom Kovuyom Geri Geliyo
Aylarca Konuştuğun İnsanın Bir Anda Değişmesine "vay amk" Denir.
ÖĞLENE KADAR UYUMAYI PLANLAYIP BU SAATTE KALKANLAR 😱
Resimlerde güzel çıkıyosan instagramdan takip edebilirim 🌋🌌🌠🌁🌈
İnstagram ı düzenledim bundan sonra sadece güzel kızlara kapım açık 😂😂😂
Deli Gibi İzlediğin Dizi Bitince Oluşan Boşluk Uzayda Yok :D
Eskiden Aşkım Şimdilerde Yenge :D
Şu Bi Gerçekki Hepimiz Dış Görünüşe Önem Veriyoruz :D Yalan Yok
Sevgili Tatil , Sencede Çok Hızlı Gitmiyormuyuz ??
Denizdeki İnsana Neden Su Atarsın Ki ??
Kan Bağı Seni Akraba Yapar Sadakat İse AİLE
Bu Zamanda Gece Dışarı Çıkacak Kimseler Kalmamış mk Dün 4 Kişiyi Zor Bulduk :D :D @adanmiserkek