Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
صاحب واجب
47 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
المثل البلدى بيقول مفيش حلاوة من غير شعر اسف قصدى نار
Today stats: No new followers, One unfollower via Unfollowers.com/?s=dt
اذوب عشقا فيك ياربى .. ارجوك اقبل توبى وارحمنى واغفر لى اخطائى .. انت تعلم يارب كل شئ انت تعلم انى احبك
اذوب عشقا فيك ياربى .. ارجوك اقبل توبى وارجمنى واغر لى اخطائى .. انت تعلم يارب كل شئ انت تعلم انى احبك
عندك عينين ؟! اه طيب بتشوف الناس بودانك ليه ؟!
عليك أن تخسرهم لتكسب نفسك أو بالأحرى لتكسب ما تبقى منها.
#??????_???????? منى زكي لـ«المتحرشة»: «إذا لم تستطيعي السيطرة عليهم فـ فرقعيهم»
فى كل محنة منحة من الله .. فركز فيما سيطلبه منك
احساسى كان طول عمره اعمى دلوقتى بس بقيت بشوف
فى محنة منحة من الله .. فركز فيما سيطلبه منك
لوربنا اداك حمل تقييل ...يبقي اكيد اداك كتف يشييل ...(انت قدها )
لا يمكنك تحقيق أي شيء دون الوقوف في طريق أحد ما.
ميهمنيش كام كرة وقعت .. المهم انى هوصل
جاهد لاخر نفس
كل الناجحين كان عنده اسباب كتير للتراجع .. لكنهم لم يستسلموا
الناس اللى مبتقدرش تعمل اى حاجة فى الحياة هما اللى بيقلولك متقدرش
لو صاحبك باعك طلعله بتاعك
انت حد طلب رايك